Το καλάθι σας

Το καλάθι σας είναι άδειο!

Η zooplus χρησιμοποιεί Cookies προκειμένου να εξασφαλίζεται η απρόσκοπτη λειτουργία της σελίδας, να εξατομικεύεται το περιεχόμενο και οι διαφημίσεις και να γίνεται η ανάλυση της κυκλοφορίας των δεδομένων. Ενημερώνουμε επίσης τους διαφημιστές και αναλυτές με τους οποίους συνεργαζόμαστε για το πώς χρησιμοποιείται η σελίδα μας. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με την χρήση των Cookies. Αποδοχή Cookies

Δωρεάν παράδοση για παραγγελίες άνω των 79€**

Επιστροφή και αντικατάσταση

Πότε και με ποιον τρόπο μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;

Αλλάξατε γνώμη

Ως πολύτιμος πελάτης μας, η ικανοποίησή σας είναι η πρώτη προτεραιότητά μας. Εάν για οποιονδήποτε λόγο δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένος από την αγορά σας, έχετε στη διάθεσή σας 14 ημέρες (από την ημερομηνία που παραλάβατε τα προϊόντα σας) να μας τα επιστρέψετε λαμβάνοντας ολόκληρο το ποσό της αγοράς. Πέραν του ότι θα σας επιστρέψουμε ολόκληρο το ποσό του τιμολογίου, συμπεριλαμβανομένης της αποστολής, θα καλύψουμε επίσης τα έξοδα για την επιστροφή των προϊόντων σε εμάς*. Για περαιτέρω λεπτομέρειες και οδηγίες για την επιστροφή του προϊόντος διαβάστε παρακάτω.

Ελαττωματικά προϊόντα

Αν παρ’ ελπίδα υπήρξε πρόβλημα με την παραγγελία σας ή τα προϊόντα ήταν ελαττωματικά, επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας για να κανονίσουμε την αντικατάσταση του προϊόντος ή την επιστροφή των χρημάτων σας.

Προϊόντα που δεν επιστρέφονται

Δεν είμαστε σε θέση να παράσχουμε επιστροφή χρημάτων για έναν μικρό αριθμό προϊόντων, όπως προϊόντα που υπέστησαν αλλαγή για να εξυπηρετούν εξατομικευμένες ανάγκες σας ή για αναλώσιμα προϊόντα. Πατήστε εδώ για περαιτέρω πληροφορίες.

 

Για να δείτε ολόκληρο το κείμενο που αφορά τους Όρους και Προϋποθέσεις μας πατήστε εδώ.

 

Επιστροφή προϊόντος

1ο βήμα:

Επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας εντός 14 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων σας. Θα σας ζητηθεί ο αριθμός προϊόντος του είδους που επιθυμείτε να επιστρέψετε. Θα σας δοθεί ένας προσωπικός αριθμός επιστροφής, ο οποίος μας δίνει τη δυνατότητα να ταυτοποιήσουμε το επιστραφέν προϊόν όταν το παραλάβουμε.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους ακόλουθους τρόπους:

Μπορείτε να επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε την φόρμα υπαναχώρησης , ωστόσο δεν είναι υποχρεωτικό.

2ο βήμα:

Συμπληρώστε τη Φόρμα Επιστροφής που παραλάβατε μαζί με τα προϊόντα σας (συμπεριλαμβάνοντας τον προσωπικό αριθμό επιστροφής που σας δόθηκε) και βάλτε την στο πακέτο μαζί με τα προϊόντα που επιστρέφετε.

3ο βήμα:

Στείλτε το πακέτο καταβάλλοντας το κατάλληλο ταχυδρομικό τέλος στη διεύθυνση για τις επιστροφές προϊόντων:

  • zooplus AG
    c/o Dirks Consumer Logistics GmbH
    Wroclawska Wroclaw 36
    PL-50020 Zorawina Poland
  • Θα σας παρακαλούσαμε να επιστρέψετε τα προϊόντα με δικά σας έξοδα: θα αποζημιωθείτε για τα συγκεκριμένα έξοδα επιστροφής μόλις παραλάβουμε τα προϊόντα, εφόσον μας έχετε ενημερώσει εντός της προθεσμίας 14 ημερών.

*Θα σας αποζημιώσουμε για τα έξοδα επιστροφής τηρώντας τις στάνταρ τιμές που έχουν οι συνεργάτες μας για την είσπραξη οφειλών. Δεν επιστρέφουμε έξοδα που προκύπτουν από αποστολές εξπρές ή για πακέτα με υπέρβαρο. Εάν η μεταφορά των πακέτων είναι δύσκολη μπορούμε να κανονίσουμε τη συλλογή τους. Επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας για περαιτέρω πληροφορίες.