Δωρεάν παράδοση για παραγγελίες άνω των 79€**
Καλάθι

Βοήθεια

Πώς μπορώ να Παραγγείλω;

Είναι πραγματικά πολύ εύκολο να κάνετε τις αγορές σας από την zooplus, γρήγορα και με ασφάλεια. Η κωδικοποίηση SSL εγγυάται την ασφαλή διεκπεραίωση της πληρωμής σας.

1) Επιλογή προϊόντος από το κατάστημα - αναζήτηση και προσθήκη στο καλάθι

2) Καλάθι αγορών - αριθμός προϊόντων, κουπόνια και πληρωμή

Έχετε κουπόνι zooplus;

3) Εγγραφή/Σύνδεση στη zooplus

Οι πελάτες οι οποίοι είναι ήδη εγγεγραμμένα μέλη, πρέπει απλά να συνδεθούν στο λογαριασμό τους χρησιμοποιώντας το email και τον προσωπικό κωδικό τους, πριν μπορέσουν να υποβάλλουν την παραγγελία τους.

Οι νέοι πελάτες πρέπει να επιλέξουν το πεδίο "Νέος Πελάτης", να συμπληρώσουν το email τους και να κάνουν κλικ στο κουμπί "Εγγραφή" για να προχωρήσουν στην φόρμα της παραγγελίας.

4) Ολοκλήρωση παραγγελίας

Συνιστούμε σε όλους τους πελάτες μας να εγγραφούν στη zooplus και να επιλέξουν έναν προσωπικό κωδικό πρόσβασης, ώστε να μην χρειάζεται να συμπληρώνετε τη φόρμα την επόμενη φορά που θα ψωνίσετε.

Τα προσωπικά στοιχεία που υποβάλλετε στην zooplus δεν μεταβιβάζονται σε τρίτα πρόσωπα εκτός της εταιρείας. Η zooplus χρησιμοποιεί το σύστημα SSL (secure socket layer) με κωδικοποίηση 128-bit για την μεταφορά των προσωπικών δεδομένων. Η συγκεκριμένη τεχνολογία παρέχει την καλύτερη δυνατή προστασία και ασφάλεια, και χρησιμοποιείται επίσης από μεγάλες τράπεζες για την ασφαλή διεκπεραίωση ηλεκτρονικών τραπεζικών συναλλαγών.

Για να ολοκληρώστε τη συναλλαγή, πρέπει να κάνετε κλικ στο κουμπί "Επόμενο", να ελέγξετε όλες τις σχετικές πληροφορίες, και να υποβάλλετε την παραγγελία σας. Μην ξεχάσετε να τικάρετε το αντίστοιχο πεδίο για να δηλώσετε την αποδοχή των γενικών όρων συναλλαγών της εταιρείας μας. Από τώρα και στο εξής η φόρμα παραγγελίας και τα δεδομένα σας θα είναι διαθέσιμα στο λογαριασμό σας στο zooplus.Τα παραγγελθέντα προϊόντα θα παραδοθούν εντός 3-7 εργάσιμων ημερών.

Ελπίζουμε να απολαύσετε τις αγορές σας στο zooplus!

Πώς μπορώ να Παραγγείλω;

Είναι πραγματικά πολύ εύκολο να κάνετε τις αγορές σας από την zooplus, γρήγορα και με ασφάλεια. Η κωδικοποίηση SSL εγγυάται την ασφαλή διεκπεραίωση της πληρωμής σας.

1) Επιλογή προϊόντος από το κατάστημα - αναζήτηση και προσθήκη στο καλάθι

2) Καλάθι αγορών - αριθμός προϊόντων, κουπόνια και πληρωμή

Έχετε κουπόνι zooplus;

3) Εγγραφή/Σύνδεση στη zooplus

Οι πελάτες οι οποίοι είναι ήδη εγγεγραμμένα μέλη, πρέπει απλά να συνδεθούν στο λογαριασμό τους χρησιμοποιώντας το email και τον προσωπικό κωδικό τους, πριν μπορέσουν να υποβάλλουν την παραγγελία τους.

Οι νέοι πελάτες πρέπει να επιλέξουν το πεδίο "Νέος Πελάτης", να συμπληρώσουν το email τους και να κάνουν κλικ στο κουμπί "Εγγραφή" για να προχωρήσουν στην φόρμα της παραγγελίας.

4) Ολοκλήρωση παραγγελίας

Συνιστούμε σε όλους τους πελάτες μας να εγγραφούν στη zooplus και να επιλέξουν έναν προσωπικό κωδικό πρόσβασης, ώστε να μην χρειάζεται να συμπληρώνετε τη φόρμα την επόμενη φορά που θα ψωνίσετε.

Τα προσωπικά στοιχεία που υποβάλλετε στην zooplus δεν μεταβιβάζονται σε τρίτα πρόσωπα εκτός της εταιρείας. Η zooplus χρησιμοποιεί το σύστημα SSL (secure socket layer) με κωδικοποίηση 128-bit για την μεταφορά των προσωπικών δεδομένων. Η συγκεκριμένη τεχνολογία παρέχει την καλύτερη δυνατή προστασία και ασφάλεια, και χρησιμοποιείται επίσης από μεγάλες τράπεζες για την ασφαλή διεκπεραίωση ηλεκτρονικών τραπεζικών συναλλαγών.

Για να ολοκληρώστε τη συναλλαγή, πρέπει να κάνετε κλικ στο κουμπί "Επόμενο", να ελέγξετε όλες τις σχετικές πληροφορίες, και να υποβάλλετε την παραγγελία σας. Μην ξεχάσετε να τικάρετε το αντίστοιχο πεδίο για να δηλώσετε την αποδοχή των γενικών όρων συναλλαγών της εταιρείας μας. Από τώρα και στο εξής η φόρμα παραγγελίας και τα δεδομένα σας θα είναι διαθέσιμα στο λογαριασμό σας στο zooplus.Τα παραγγελθέντα προϊόντα θα παραδοθούν εντός 3-7 εργάσιμων ημερών.

Ελπίζουμε να απολαύσετε τις αγορές σας στο zooplus!

Τεχνική Βοήθεια

Παρακαλούμε ελέγξτε αν το πρόγραμμα περιήγησής σας αποδέχεται cookies από τον ιστότοπό μας, που επιτρέπουν τη σωστή λειτουργία της σελίδας zooplus.gr. Εάν το πρόγραμμα περιήγησής σας δεν αποδέχεται τα cookies, το σύστημα δεν θα αποθηκεύσει τα στοιχεία στο καλάθι αγορών. Στο μενού "Βοήθεια" του προγράμματος περιήγησής σας, μπορείτε να δείτε τις υπάρχουσες ρυθμίσεις και αν χρειάζεται να τις αλλάξετε.

Αλλάξτε τις ρυθμίσεις του προγράμματος περιήγησής σας και ενεργοποιήστε την αποδοχή των cookies. Στο μενού "Βοήθεια" του προγράμματος περιήγησής σας, μπορείτε να δείτε τις υπάρχουσες ρυθμίσεις και αν χρειάζεται να τις αλλάξετε.

Τι είναι τα Cookies;

Τα Cookies είναι μικρά αρχεία κειμένου, τα οποία αποθηκεύονται στο σκληρό δίσκο του υπολογιστή μας όταν επισκεπτόμαστε διάφορες ιστοσελίδες στο ίντερνετ και τα οποία χρησιμοποιούνται για την αναγνώρισή σας. Πολλές λειτουργίες του ηλεκτρονικού εμπορίου δεν μπορούν να ολοκληρωθούν χωρίς τη χρήση των Cookies. Στο κατάστημά μας αποτελούν απαραίτητο στοιχείο για να αποθηκευτούν τα επιλεγμένα προϊόντα στο ηλεκτρονικό καλάθι αγορών.

Γιατί χρειάζομαι Cookies στην σελίδα της zooplus;

Όταν πραγματοποιείτε αγορές στη zooplus.gr, μεταφέρουμε ένα μόνιμο cookie στο σκληρό σας δίσκο. Αυτό επιτρέπει στο σύστημά μας να αποθηκεύει το περιεχόμενο του καλαθιού αγορών σας καθώς κάνετε τις αγορές σας. Το cookie αποθηκεύεται ως αρχείο στον υπολογιστή σας και παραμένει εκεί αφού κλείσετε το πρόγραμμα περιήγησης ιστού. Όταν επισκέπτεστε ξανά τον ιστότοπό μας, το cookie διαβάζεται από τον σκληρό σας δίσκο. Χωρίς την αποδοχή ενός cookie δεν είναι δυνατόν η zooplus.gr να αποθυκεύσει τα στοιχεία που έχετε προσθέσει στο καλάθι αγορών σας. Το cookie που μεταφέρεται από την zooplus χρησιμοποιείται μόνο για να θυμάται τα στοιχεία που έχετε προσθέσει στο καλάθι αγορών σας. Σας διαβεβαιώνουμε ότι οι πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά των αγορών σας δεν αποθηκεύονται στο σύστημά μας.

Firewalls & Πιστοποιητικά ασφάλειας

    Στην περίπτωση που χρησιμοποιείτε κάποιο Firewall, παρακαλούμε σιγουρευτείτε, ότι η πύλη 443 γιασυνδέσεις SSL είναι ανοιχτή. Καθώς υπάρχουν πολλά διαφορετικά Firewalls, η zooplus δεν μπορεί να σας δώσει λεπτομερείς οδηγίες σχετικά με τη ρύθμιση του δικού σας Firewall. Παρακαλούμε ελέγξτε τις πληροφορίες που βρίσκονται στο εγχειρίδιο του Firewall σας. Σε περίπτωση που χρησιμοποιείτε κάποιο εταιρικό δίκτυο, παρακαλούμε απευθυνθείτε στον διαχειριστή του δικτύουγια ακριβείς πληροφορίες.

    Παρακαλούμε βεβαιωθείτε επίσης ότι έχετε εγκαταστήσει στον υπολογιστή σας την τελευταία έκδοση του προγράμματος Firewall που χρησιμοποιείτε.

      Μιας και κάθε πιστοποιητικό ασφαλείας έχει ημερομηνία λήξης, μπορεί οι λάθος ρυθμίσεις ημερομηνίας και ώρας στον υπολογιστή σας να εμποδίζουν την εμφάνιση των σελίδων SSL. Επομένως, παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι η ημερομηνία και η ώρα είναι σωστές.

      • Προέκυψε σφάλμα κατά την ολοκλήρωση της παραγγελία μου. Έχει γίνει δεκτή η παραγγελία από την zooplus;

      Σημειώστε ότι η αλλαγή ή η αναβάθμιση του προγράμματος περιήγησής σας γίνεται με δική σας ευθύνη. Η zooplus δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε ζημία ή βλάβη που προκύπτει από την εγκατάσταση ή αναβάθμιση του προγράμματος περιήγησης στο διαδίκτυο στον υπολογιστή σας.

      Ρυθμίσεις Cache

      Η ιστοσελίδα της zooplus ενημερώνεται πολύ συχνά. Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι όλες οι αλλαγές εμφανίζονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας, ώστε να επωφελείστε από τις πιο πρόσφατες προσφορές μας. Στις ρυθμίσεις του προγράμματος περιήγησης μπορείτε να επιλέξετε κάθε φόρα που επισκέπτεστε μια ιστοσελίδα να γίνεται έλεγχος για αλλαγές και ανανεώσεις, και να σβήνεται το ιστορικό του "Cache" αυτομάτως. Περισσότερες πληροφορίες για αυτό το θέμα μπορείτε να βρείτε στην ενότητα "Βοήθεια" του προγράμματος περιήγησής σας.

      Γιατί χρειάζομαι το JavaScript;

      Μπορείτε να δείτε τις προσφορές της zooplus χωρίς το Java ή το JavaScript.

      Παρ' όλα αυτά σας συμβουλεύουμε να ενεργοποιήσετε το JavaScript, προκειμένου να βελτιστοποιήσετε την εμπειρία περιήγησης στην ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε πηγαίνετε στην επιλογή "Βοήθεια" στο μενού του προγράμματος περιήγησής σας, για να μάθετε πώς μπορείτε να ενεργοποιήσετε το JavaScript.

      Η ιστοσελίδα της zooplus είναι προσαρμοσμένη για τον Internet Explorer 6.0 και για το Netscape 8 και νεότερες εκδόσεις, καθώς και για το Opera 6.0 και νεότερες εκδόσεις. Ο δικτυακός τόπος zooplus.gr έχει προσαρμοστεί για ανάλυση οθόνης 1024x768 pixels.

      Τεχνική Βοήθεια

      Παρακαλούμε ελέγξτε αν το πρόγραμμα περιήγησής σας αποδέχεται cookies από τον ιστότοπό μας, που επιτρέπουν τη σωστή λειτουργία της σελίδας zooplus.gr. Εάν το πρόγραμμα περιήγησής σας δεν αποδέχεται τα cookies, το σύστημα δεν θα αποθηκεύσει τα στοιχεία στο καλάθι αγορών. Στο μενού "Βοήθεια" του προγράμματος περιήγησής σας, μπορείτε να δείτε τις υπάρχουσες ρυθμίσεις και αν χρειάζεται να τις αλλάξετε.

      Αλλάξτε τις ρυθμίσεις του προγράμματος περιήγησής σας και ενεργοποιήστε την αποδοχή των cookies. Στο μενού "Βοήθεια" του προγράμματος περιήγησής σας, μπορείτε να δείτε τις υπάρχουσες ρυθμίσεις και αν χρειάζεται να τις αλλάξετε.

      Τι είναι τα Cookies;

      Τα Cookies είναι μικρά αρχεία κειμένου, τα οποία αποθηκεύονται στο σκληρό δίσκο του υπολογιστή μας όταν επισκεπτόμαστε διάφορες ιστοσελίδες στο ίντερνετ και τα οποία χρησιμοποιούνται για την αναγνώρισή σας. Πολλές λειτουργίες του ηλεκτρονικού εμπορίου δεν μπορούν να ολοκληρωθούν χωρίς τη χρήση των Cookies. Στο κατάστημά μας αποτελούν απαραίτητο στοιχείο για να αποθηκευτούν τα επιλεγμένα προϊόντα στο ηλεκτρονικό καλάθι αγορών.

      Γιατί χρειάζομαι Cookies στην σελίδα της zooplus;

      Όταν πραγματοποιείτε αγορές στη zooplus.gr, μεταφέρουμε ένα μόνιμο cookie στο σκληρό σας δίσκο. Αυτό επιτρέπει στο σύστημά μας να αποθηκεύει το περιεχόμενο του καλαθιού αγορών σας καθώς κάνετε τις αγορές σας. Το cookie αποθηκεύεται ως αρχείο στον υπολογιστή σας και παραμένει εκεί αφού κλείσετε το πρόγραμμα περιήγησης ιστού. Όταν επισκέπτεστε ξανά τον ιστότοπό μας, το cookie διαβάζεται από τον σκληρό σας δίσκο. Χωρίς την αποδοχή ενός cookie δεν είναι δυνατόν η zooplus.gr να αποθυκεύσει τα στοιχεία που έχετε προσθέσει στο καλάθι αγορών σας. Το cookie που μεταφέρεται από την zooplus χρησιμοποιείται μόνο για να θυμάται τα στοιχεία που έχετε προσθέσει στο καλάθι αγορών σας. Σας διαβεβαιώνουμε ότι οι πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά των αγορών σας δεν αποθηκεύονται στο σύστημά μας.

      Firewalls & Πιστοποιητικά ασφάλειας

        Στην περίπτωση που χρησιμοποιείτε κάποιο Firewall, παρακαλούμε σιγουρευτείτε, ότι η πύλη 443 γιασυνδέσεις SSL είναι ανοιχτή. Καθώς υπάρχουν πολλά διαφορετικά Firewalls, η zooplus δεν μπορεί να σας δώσει λεπτομερείς οδηγίες σχετικά με τη ρύθμιση του δικού σας Firewall. Παρακαλούμε ελέγξτε τις πληροφορίες που βρίσκονται στο εγχειρίδιο του Firewall σας. Σε περίπτωση που χρησιμοποιείτε κάποιο εταιρικό δίκτυο, παρακαλούμε απευθυνθείτε στον διαχειριστή του δικτύουγια ακριβείς πληροφορίες.

        Παρακαλούμε βεβαιωθείτε επίσης ότι έχετε εγκαταστήσει στον υπολογιστή σας την τελευταία έκδοση του προγράμματος Firewall που χρησιμοποιείτε.

          Μιας και κάθε πιστοποιητικό ασφαλείας έχει ημερομηνία λήξης, μπορεί οι λάθος ρυθμίσεις ημερομηνίας και ώρας στον υπολογιστή σας να εμποδίζουν την εμφάνιση των σελίδων SSL. Επομένως, παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι η ημερομηνία και η ώρα είναι σωστές.

          • Προέκυψε σφάλμα κατά την ολοκλήρωση της παραγγελία μου. Έχει γίνει δεκτή η παραγγελία από την zooplus;

          Σημειώστε ότι η αλλαγή ή η αναβάθμιση του προγράμματος περιήγησής σας γίνεται με δική σας ευθύνη. Η zooplus δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε ζημία ή βλάβη που προκύπτει από την εγκατάσταση ή αναβάθμιση του προγράμματος περιήγησης στο διαδίκτυο στον υπολογιστή σας.

          Ρυθμίσεις Cache

          Η ιστοσελίδα της zooplus ενημερώνεται πολύ συχνά. Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι όλες οι αλλαγές εμφανίζονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας, ώστε να επωφελείστε από τις πιο πρόσφατες προσφορές μας. Στις ρυθμίσεις του προγράμματος περιήγησης μπορείτε να επιλέξετε κάθε φόρα που επισκέπτεστε μια ιστοσελίδα να γίνεται έλεγχος για αλλαγές και ανανεώσεις, και να σβήνεται το ιστορικό του "Cache" αυτομάτως. Περισσότερες πληροφορίες για αυτό το θέμα μπορείτε να βρείτε στην ενότητα "Βοήθεια" του προγράμματος περιήγησής σας.

          Γιατί χρειάζομαι το JavaScript;

          Μπορείτε να δείτε τις προσφορές της zooplus χωρίς το Java ή το JavaScript.

          Παρ' όλα αυτά σας συμβουλεύουμε να ενεργοποιήσετε το JavaScript, προκειμένου να βελτιστοποιήσετε την εμπειρία περιήγησης στην ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε πηγαίνετε στην επιλογή "Βοήθεια" στο μενού του προγράμματος περιήγησής σας, για να μάθετε πώς μπορείτε να ενεργοποιήσετε το JavaScript.

          Η ιστοσελίδα της zooplus είναι προσαρμοσμένη για τον Internet Explorer 6.0 και για το Netscape 8 και νεότερες εκδόσεις, καθώς και για το Opera 6.0 και νεότερες εκδόσεις. Ο δικτυακός τόπος zooplus.gr έχει προσαρμοστεί για ανάλυση οθόνης 1024x768 pixels.

          Παραγγελία & Παράδοση

          Η ελάχιστη αξία παραγγελίας στην zooplus είναι 29 € (χωρίς τα έξοδα αποστολής). Δεν καθορίζουμε μέγιστη αξία παραγγελίας, ωστόσο τα αγαθά πωλούνται συνήθως μόνο σε ποσότητες λιανικής πώλησης.

          Για παραγγελίες που ξεπερνούν το ποσό των 79 €, η παράδοση εντός Ελλάδας γίνεται χωρίς έξοδα αποστολής. Για παραγγελίες από 29 € έως 49 € τα έξοδα αποστολής ανέρχονται στα 5,99 €, ενώ για παραγγελίες από 49 € έως 79 € στα 3,99 €.

          Παραγγελίες με μεγαλύτερο βάρος από 31 kg μοιράζονται (ανάλογα το βάρος) σε δύο ή και περισσότερα πακέτα. Ανάλογα την αξία και το συνολικό βάρος της παραγγελίας σας, θα χρεωθείτε ένα πρόσθετο κόστος υπηρεσίας ύψους 4,99 € ανά πακέτο από το δεύτερο πακέτο.

          Ναι. Αφού υποβάλετε την παραγγελία σας, θα λάβετε ένα e-mail εντός 1-2 ωρών που θα επιβεβαιώνει ότι έχουμε αποδεχτεί την παραγγελία σας.

          Ναι, μόλις τα προϊόντα φύγουν από τις αποθήκες μας, λαμβάνετε μέσω email την βεβαίωση αποστολής. Στην βεβαίωση αποστολής μπορείτε να δείτε και τον αριθμό των πακέτων που έχουν αποσταλλεί.

          Για να κάνετε μια παραγγελία στη zooplus.gr, επιλέξτε ένα προϊόν από το κατάστημά μας και κάντε κλικ στο εικονίδιο του καλαθιού αγορών. Το προϊόν θα προστεθεί αυτόματα στην παραγγελία σας. Στο καλάθι αγορών μπορείτε να επεξεργαστείτε το προϊόν που παραγγείλατε, π.χ. να αλλάξετε την ποσότητά του. Για περισσότερες πληροφορίες περάστε στην ενότητα "Πώς μπορώ να παραγγείλω;"

          Σχετικά με τον αριθμό των πακέτων της παραγγελίας σας, σας ενημερώνουμε στην βεβαίωση αποστολής που λαμβάνετε μέσω email.

          Για να ελέγξετε πού βρίσκεται αυτή τη στιγμή η παραγγελία σας, χρησιμοποιήστε την επιλογή παρακολούθησης της αποστολής. Κάνοντας κλικ σε αυτό το λινκ μεταφέρεστε στον ιστότοπο της DPD.

          Έχουν περάσει ήδη πάνω από 6 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία υποβολής της παραγγελίας μου και δεν έχω παραλάβει ακόμα την παραγγελία μου. Τι πρέπει να κάνω;

          Κάνοντας κλικ σε αυτούς τους συνδέσμους θα μεταφερθείτε στην ιστοσελίδα της DPD, όπου μπορείτε να παρακολουθήσετε την πορεία του δέματός σας. Μόλις εισαγάγετε τον αριθμό του δέματός σας στο σχετικό πεδίο, θα εμφανιστούν λεπτομέρειες σχετικά με την ημερομηνία παράδοσης.

          Παραγγελία & Παράδοση

          Η ελάχιστη αξία παραγγελίας στην zooplus είναι 29 € (χωρίς τα έξοδα αποστολής). Δεν καθορίζουμε μέγιστη αξία παραγγελίας, ωστόσο τα αγαθά πωλούνται συνήθως μόνο σε ποσότητες λιανικής πώλησης.

          Για παραγγελίες που ξεπερνούν το ποσό των 79 €, η παράδοση εντός Ελλάδας γίνεται χωρίς έξοδα αποστολής. Για παραγγελίες από 29 € έως 49 € τα έξοδα αποστολής ανέρχονται στα 5,99 €, ενώ για παραγγελίες από 49 € έως 79 € στα 3,99 €.

          Παραγγελίες με μεγαλύτερο βάρος από 31 kg μοιράζονται (ανάλογα το βάρος) σε δύο ή και περισσότερα πακέτα. Ανάλογα την αξία και το συνολικό βάρος της παραγγελίας σας, θα χρεωθείτε ένα πρόσθετο κόστος υπηρεσίας ύψους 4,99 € ανά πακέτο από το δεύτερο πακέτο.

          Ναι. Αφού υποβάλετε την παραγγελία σας, θα λάβετε ένα e-mail εντός 1-2 ωρών που θα επιβεβαιώνει ότι έχουμε αποδεχτεί την παραγγελία σας.

          Ναι, μόλις τα προϊόντα φύγουν από τις αποθήκες μας, λαμβάνετε μέσω email την βεβαίωση αποστολής. Στην βεβαίωση αποστολής μπορείτε να δείτε και τον αριθμό των πακέτων που έχουν αποσταλλεί.

          Για να κάνετε μια παραγγελία στη zooplus.gr, επιλέξτε ένα προϊόν από το κατάστημά μας και κάντε κλικ στο εικονίδιο του καλαθιού αγορών. Το προϊόν θα προστεθεί αυτόματα στην παραγγελία σας. Στο καλάθι αγορών μπορείτε να επεξεργαστείτε το προϊόν που παραγγείλατε, π.χ. να αλλάξετε την ποσότητά του. Για περισσότερες πληροφορίες περάστε στην ενότητα "Πώς μπορώ να παραγγείλω;"

          Σχετικά με τον αριθμό των πακέτων της παραγγελίας σας, σας ενημερώνουμε στην βεβαίωση αποστολής που λαμβάνετε μέσω email.

          Για να ελέγξετε πού βρίσκεται αυτή τη στιγμή η παραγγελία σας, χρησιμοποιήστε την επιλογή παρακολούθησης της αποστολής. Κάνοντας κλικ σε αυτό το λινκ μεταφέρεστε στον ιστότοπο της DPD.

          Έχουν περάσει ήδη πάνω από 6 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία υποβολής της παραγγελίας μου και δεν έχω παραλάβει ακόμα την παραγγελία μου. Τι πρέπει να κάνω;

          Κάνοντας κλικ σε αυτούς τους συνδέσμους θα μεταφερθείτε στην ιστοσελίδα της DPD, όπου μπορείτε να παρακολουθήσετε την πορεία του δέματός σας. Μόλις εισαγάγετε τον αριθμό του δέματός σας στο σχετικό πεδίο, θα εμφανιστούν λεπτομέρειες σχετικά με την ημερομηνία παράδοσης.

          Παράδοση: Γενικές Πληροφορίες

          Για παραγγελίες από 29 € έως 49 € τα έξοδα αποστολής ανέρχονται στα 5,99 €, ενώ για παραγγελίες από 49 € έως 79 € στα 3,99 €. Για παραγγελίες που ξεπερνούν το ποσό των 79 €, η παράδοση εντός Ελλάδας γίνεται χωρίς έξοδα αποστολής.

          Παραγγελίες με μεγαλύτερο βάρος από 31 kg μοιράζονται (ανάλογα το βάρος) σε δύο ή και περισσότερα πακέτα. Ανάλογα την αξία και το συνολικό βάρος της παραγγελίας σας, θα χρεωθείτε ένα πρόσθετο κόστος υπηρεσίας ύψους 4,99 € ανά πακέτο από το δεύτερο πακέτο.

          Η παραγγελία σας συνήθως φεύγει από την αποθήκη μας εντός 48 ωρών από την παραλαβή της παραγγελίας σας, ενώ η παράδοση στη διεύθυνσή σας γίνεται εντός 3-7 εργάσιμων ημερών.

          Για την παράδοση της παραγγελίας συνεργαζόμαστε με τον ακόλουθο συνεργάτη: DPD. Παρακαλούμε σημειώστε: σε εξαιρετικές περιπτώσεις διατηρούμε το δικαίωμα επιλογής διανομέα.

          Ο διανομέας της DPD παραδίδει τα προϊόντα απευθείας σε εσάς. Σε περίπτωση που δεν βρει κανέναν, θα σας καλέσει προκειμένου να κανονίσετε άλλη παράδοση και θα σας αφήσει ειδοποιητήριο. Με αυτό το ειδοποιητήριο μπορείτε να ζητήσετε η παράδοση να γίνει άλλη ώρα (για πληροφορίες δείτε την πίσω πλευρά του ειδοποιητηρίου).

          Ναι. Κατά την υποβολή της παραγγελίας σας, έχετε τη δυνατότητα να εισαγάγετε μια διεύθυνση προορισμού παράδοσης, εάν διαφέρει από τη διεύθυνση που αναγράφεται στο λογαριασμό - ωστόσο, ο ίδιος ο λογαριασμός μπορεί να παραδοθεί μόνο ως συνημμένο αρχείο στο e-mail επιβεβαίωσης.

          Όχι, προς το παρόν αυτό δεν είναι δυνατό, να επιλέξετε εσείς την ώρα παράδοσης του πακέτου σας. Η αποστολή ακολουθεί κατά κανόνα εντός 3-7 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή της επιβεβαίωσης παραγγελίας.

          Ναι, η zooplus κάνει παραδόσεις με την DPD και τα Σάββατα.

          Το προϊόν που επιθυμείτε να αγοράσετε προς το παρόν δεν είναι διαθέσιμο. Κάντε κλικ στο σύνδεσμο "Ημερομηνία Παράδοσης", δώστε μας την ηλεκτρονική σας διεύθυνση e-mail και αποδεχτείτε τους αναγκαίους όρους προκειμένου να σας ειδοποιήσουμε αμέσως μόλις το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο. Θα σας ειδοποιήσουμε στο e-mail που καταχωρήσατε νωρίτερα.

          Μπορώ να παραγγείλω από την zooplus σε κάθε μέρος της Ελλάδας;

          Παράδοση: Γενικές Πληροφορίες

          Για παραγγελίες από 29 € έως 49 € τα έξοδα αποστολής ανέρχονται στα 5,99 €, ενώ για παραγγελίες από 49 € έως 79 € στα 3,99 €. Για παραγγελίες που ξεπερνούν το ποσό των 79 €, η παράδοση εντός Ελλάδας γίνεται χωρίς έξοδα αποστολής.

          Παραγγελίες με μεγαλύτερο βάρος από 31 kg μοιράζονται (ανάλογα το βάρος) σε δύο ή και περισσότερα πακέτα. Ανάλογα την αξία και το συνολικό βάρος της παραγγελίας σας, θα χρεωθείτε ένα πρόσθετο κόστος υπηρεσίας ύψους 4,99 € ανά πακέτο από το δεύτερο πακέτο.

          Η παραγγελία σας συνήθως φεύγει από την αποθήκη μας εντός 48 ωρών από την παραλαβή της παραγγελίας σας, ενώ η παράδοση στη διεύθυνσή σας γίνεται εντός 3-7 εργάσιμων ημερών.

          Για την παράδοση της παραγγελίας συνεργαζόμαστε με τον ακόλουθο συνεργάτη: DPD. Παρακαλούμε σημειώστε: σε εξαιρετικές περιπτώσεις διατηρούμε το δικαίωμα επιλογής διανομέα.

          Ο διανομέας της DPD παραδίδει τα προϊόντα απευθείας σε εσάς. Σε περίπτωση που δεν βρει κανέναν, θα σας καλέσει προκειμένου να κανονίσετε άλλη παράδοση και θα σας αφήσει ειδοποιητήριο. Με αυτό το ειδοποιητήριο μπορείτε να ζητήσετε η παράδοση να γίνει άλλη ώρα (για πληροφορίες δείτε την πίσω πλευρά του ειδοποιητηρίου).

          Ναι. Κατά την υποβολή της παραγγελίας σας, έχετε τη δυνατότητα να εισαγάγετε μια διεύθυνση προορισμού παράδοσης, εάν διαφέρει από τη διεύθυνση που αναγράφεται στο λογαριασμό - ωστόσο, ο ίδιος ο λογαριασμός μπορεί να παραδοθεί μόνο ως συνημμένο αρχείο στο e-mail επιβεβαίωσης.

          Όχι, προς το παρόν αυτό δεν είναι δυνατό, να επιλέξετε εσείς την ώρα παράδοσης του πακέτου σας. Η αποστολή ακολουθεί κατά κανόνα εντός 3-7 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή της επιβεβαίωσης παραγγελίας.

          Ναι, η zooplus κάνει παραδόσεις με την DPD και τα Σάββατα.

          Το προϊόν που επιθυμείτε να αγοράσετε προς το παρόν δεν είναι διαθέσιμο. Κάντε κλικ στο σύνδεσμο "Ημερομηνία Παράδοσης", δώστε μας την ηλεκτρονική σας διεύθυνση e-mail και αποδεχτείτε τους αναγκαίους όρους προκειμένου να σας ειδοποιήσουμε αμέσως μόλις το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο. Θα σας ειδοποιήσουμε στο e-mail που καταχωρήσατε νωρίτερα.

          Μπορώ να παραγγείλω από την zooplus σε κάθε μέρος της Ελλάδας;

          Πληρωμή & Ασφάλεια

          Τι μεθόδους πληρωμής προσφέρει η zooplus;

          • πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας (Mastercard, Visa, Diners Club και American Express)
          • πληρωμή μέσω PayPal

          Η zooplus SE διατηρεί ωστόσο το δικαίωμα επιλογής συγκεκριμένου τρόπου πληρωμής σε ειδικές περιπτώσεις.

          zooplus SE

          Commerzbank München

          IBAN: DE64 7004 0041 0211 4411 01

          SWIFT (BIC): COBADEFF700

          Αριθμός τραπεζικού λογαριασμού: 211 441 101

          Κωδικός αριθμός τράπεζας: 700 400 41

          Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας λαμβάνετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σε ένα ξεχωριστό email. Παρακαλούμε κατά την μεταφορά του ποσού στο πεδίο όπου συμπληρώνετε την αιτία συναλλαγής να αναφέρετε οπωσδήποτε τον αριθμό παραγγελίας ή τον αριθμό τιμολογίου.

          Στην περίπτωση προπληρωμής, η αποστολή των προϊόντων πραγματοποιείται αφού πρώτα κατατεθεί το ποσό στον λογαριασμό μας. Η κατάθεση του αναγραφόμενου στο τιμολόγιο ποσού πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 7 ημερών. Μέχρι τότε θα γίνει κράτηση της παραγγελίας σας.

          Εάν η πληρωμή δεν έχει ολοκληρωθεί εντός των 7 ημερών, η παραγγελία σας θα ακυρωθεί αυτομάτως. Παρακαλούμε σημειώστε ότι η μεταφορά χρηματικών ποσών μπορεί να διαρκέσει από 2 έως 4 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με το πιστωτικό ίδρυμα. Μετά την λήξη της προθεσμίας θα λάβετε από εμάς ένα email υπενθύμισης.

          Το ποσό του ανοικτού λογαριασμού δεν μπορεί να πιστωθεί αμέσως στο λογαριασμό πελάτη σας. Αυτό θα συμβεί μόνο όταν το πακέτο σας επιστραθεί σε εμάς, κάτι που μπορεί να διαρκέσει αρκετές ημέρες. Εάν δεν έχετε καμία πληροφορία σχετικά με την κατάσταση της επιστροφής σας ή του λογαριασμού σας zooplus, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών. Παρακαλούμε κρατήστε την απόδειξη για την αποστολή της επιστροφής σας, καθώς μπορεί να χρειαστεί η επίδειξη της. 

          Πληρωμή & Ασφάλεια

          Τι μεθόδους πληρωμής προσφέρει η zooplus;

          • πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας (Mastercard, Visa, Diners Club και American Express)
          • πληρωμή μέσω PayPal

          Η zooplus SE διατηρεί ωστόσο το δικαίωμα επιλογής συγκεκριμένου τρόπου πληρωμής σε ειδικές περιπτώσεις.

          zooplus SE

          Commerzbank München

          IBAN: DE64 7004 0041 0211 4411 01

          SWIFT (BIC): COBADEFF700

          Αριθμός τραπεζικού λογαριασμού: 211 441 101

          Κωδικός αριθμός τράπεζας: 700 400 41

          Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας λαμβάνετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σε ένα ξεχωριστό email. Παρακαλούμε κατά την μεταφορά του ποσού στο πεδίο όπου συμπληρώνετε την αιτία συναλλαγής να αναφέρετε οπωσδήποτε τον αριθμό παραγγελίας ή τον αριθμό τιμολογίου.

          Στην περίπτωση προπληρωμής, η αποστολή των προϊόντων πραγματοποιείται αφού πρώτα κατατεθεί το ποσό στον λογαριασμό μας. Η κατάθεση του αναγραφόμενου στο τιμολόγιο ποσού πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 7 ημερών. Μέχρι τότε θα γίνει κράτηση της παραγγελίας σας.

          Εάν η πληρωμή δεν έχει ολοκληρωθεί εντός των 7 ημερών, η παραγγελία σας θα ακυρωθεί αυτομάτως. Παρακαλούμε σημειώστε ότι η μεταφορά χρηματικών ποσών μπορεί να διαρκέσει από 2 έως 4 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με το πιστωτικό ίδρυμα. Μετά την λήξη της προθεσμίας θα λάβετε από εμάς ένα email υπενθύμισης.

          Το ποσό του ανοικτού λογαριασμού δεν μπορεί να πιστωθεί αμέσως στο λογαριασμό πελάτη σας. Αυτό θα συμβεί μόνο όταν το πακέτο σας επιστραθεί σε εμάς, κάτι που μπορεί να διαρκέσει αρκετές ημέρες. Εάν δεν έχετε καμία πληροφορία σχετικά με την κατάσταση της επιστροφής σας ή του λογαριασμού σας zooplus, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών. Παρακαλούμε κρατήστε την απόδειξη για την αποστολή της επιστροφής σας, καθώς μπορεί να χρειαστεί η επίδειξη της. 

          Επιστροφή & Αλλαγή Προϊόντων

          zooplus SE
          c/o Dirks Consumer Logistics GmbH
          Wroclawska 36 Wroclaw
          PL-50020 Zorawina Poland

          Η αποστολή των προϊόντων σε διεύθυνση διαφορετική από την προαναφερθείσα, μπορεί να καθυστερήσει την επεξεργασία του αιτήματος 1-2 εβδομάδες.

          Για όλα τα προϊόντα που έχουν αγορασθεί από την zooplus ισχύει το δικαίωμα ακύρωσης εντός 14 ημερών. Εντός 14 ημερών μετά την παραλαβή των προϊόντων μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας και να επιστρέψετε τα προϊόντα, χωρίς να απαιτείται αιτιολόγηση.

          Η προθεσμία ξεκινά το νωρίτερο με την παραλαβή των προϊόντων. Προκειμένου να εξασκήσετε το δικαίωμα επιστροφής των προϊόντων, πρέπει να μας ενημερώσετε στέλνοντας μας μια σαφή δήλωση (π.χ. γράμμα με το ταχυδρομείο ή email) σχετικά με την απόφαση σας να ακυρώσετε το συμβόλαιο. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το συνημμένο , το οποίο πρέπει πρώτα να συμπληρώσετε.Σχετικά με την ακύρωσή σας παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.

          zooplus SE

          Herzog-Wilhelm-Str. 18

          80331 Μόναχο

          Τα έξοδα αποστολής θα επιστρέφονται σύμφωνα με τα πρότυπα εξυπηρέτησης της σχετικής συνεργαζόμενης εταιρείας παράδοσης. Ωστόσο, δεν επιβαρυνόμαστε με πρόσθετο κόστος για υπηρεσίες όπως το Priority Mail, το Express Mail ή πρόσθετο κόστος για ογκώδη αγαθά. Τα μεγάλα ή βαριά αντικείμενα μπορούν σε ορισμένες περιπτώσεις να παραληφθούν από την DPD απευθείας από το σπίτι σας. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας για αυτό.

          Ναι, μιας και η zooplus SE σας εξασφαλίζει το πλήρες δικαίωμα επιστροφής εντός 14 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων. Μπορείτε να ασκήσετε αυτό το δικαίωμα, κοινοποιώντας μας γραπτώς την ακύρωση σας. Μπορείτε για τον σκοπό αυτό να χρησιμοποιήσετε το πρότυπο έντυπο ακύρωσης. Για τη διαφύλαξη της προθεσμίας ακύρωσης αρκεί να μας ενημερώσετε για την άσκηση του δικαιώματος ακύρωσης πριν τη λήξη της προθεσμίας ακύρωσης.

          Μπορείτε να επιστρέψετε όσα προϊόντα δεν σας αρέσουν αγοράσατε από την zooplus και δεν σας άρεσαν, πληρώνοντας όμως ολόκληρο το τέλος αποστολής.

          Επιστροφή & Αλλαγή Προϊόντων

          zooplus SE
          c/o Dirks Consumer Logistics GmbH
          Wroclawska 36 Wroclaw
          PL-50020 Zorawina Poland

          Η αποστολή των προϊόντων σε διεύθυνση διαφορετική από την προαναφερθείσα, μπορεί να καθυστερήσει την επεξεργασία του αιτήματος 1-2 εβδομάδες.

          Για όλα τα προϊόντα που έχουν αγορασθεί από την zooplus ισχύει το δικαίωμα ακύρωσης εντός 14 ημερών. Εντός 14 ημερών μετά την παραλαβή των προϊόντων μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας και να επιστρέψετε τα προϊόντα, χωρίς να απαιτείται αιτιολόγηση.

          Η προθεσμία ξεκινά το νωρίτερο με την παραλαβή των προϊόντων. Προκειμένου να εξασκήσετε το δικαίωμα επιστροφής των προϊόντων, πρέπει να μας ενημερώσετε στέλνοντας μας μια σαφή δήλωση (π.χ. γράμμα με το ταχυδρομείο ή email) σχετικά με την απόφαση σας να ακυρώσετε το συμβόλαιο. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το συνημμένο , το οποίο πρέπει πρώτα να συμπληρώσετε.Σχετικά με την ακύρωσή σας παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.

          zooplus SE

          Herzog-Wilhelm-Str. 18

          80331 Μόναχο

          Τα έξοδα αποστολής θα επιστρέφονται σύμφωνα με τα πρότυπα εξυπηρέτησης της σχετικής συνεργαζόμενης εταιρείας παράδοσης. Ωστόσο, δεν επιβαρυνόμαστε με πρόσθετο κόστος για υπηρεσίες όπως το Priority Mail, το Express Mail ή πρόσθετο κόστος για ογκώδη αγαθά. Τα μεγάλα ή βαριά αντικείμενα μπορούν σε ορισμένες περιπτώσεις να παραληφθούν από την DPD απευθείας από το σπίτι σας. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας για αυτό.

          Ναι, μιας και η zooplus SE σας εξασφαλίζει το πλήρες δικαίωμα επιστροφής εντός 14 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων. Μπορείτε να ασκήσετε αυτό το δικαίωμα, κοινοποιώντας μας γραπτώς την ακύρωση σας. Μπορείτε για τον σκοπό αυτό να χρησιμοποιήσετε το πρότυπο έντυπο ακύρωσης. Για τη διαφύλαξη της προθεσμίας ακύρωσης αρκεί να μας ενημερώσετε για την άσκηση του δικαιώματος ακύρωσης πριν τη λήξη της προθεσμίας ακύρωσης.

          Μπορείτε να επιστρέψετε όσα προϊόντα δεν σας αρέσουν αγοράσατε από την zooplus και δεν σας άρεσαν, πληρώνοντας όμως ολόκληρο το τέλος αποστολής.

          Κουπόνια & Εκπτωτικά Προγράμματα

          Τι κουπόνια και εκπτωτικά προγράμματα προσφέρει η zooplus;

          Μπορώ να αγοράσω ένα εκπτωτικό κουπόνι zooplus;

          Κουπόνια & Εκπτωτικά Προγράμματα

          Τι κουπόνια και εκπτωτικά προγράμματα προσφέρει η zooplus;

          Μπορώ να αγοράσω ένα εκπτωτικό κουπόνι zooplus;

          Γενικές Ερωτήσεις

          Εάν το προϊόν που επιλέξατε δεν είναι προσωρινά διαθέσιμο, θα χαρούμε να σας ενημερώσουμε όταν επανέλθει σε απόθεμα. Όταν κάνετε κλικ στο εικονίδιο "Χρόνος παράδοσης", πληκτρολογήστε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας και συμφωνήστε να λάβετε ένα μήνυμα e-mail σε αυτή τη διεύθυνση. Μόλις το προϊόν επανέλθει σε απόθεμα, θα λάβετε ένα αυτόματο e-mail που θα σας ενημερώνει ότι το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο και μπορείτε να το παραγγείλετε.

          Πού μπορώ να ενημερωθώ για τις ειδικές προσφορές της zooplus;

          Ο καλύτερος τρόπος για να ενημερώνεστε για τις τρέχουσες προσφορές και τις ειδικές προσφορές της zooplus είναι να εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο της zooplus. Το Newsletter αποστέλλεται σε τακτά χρονικά διαστήματα και σας ενημερώνει για ελκυστικές προσφορές και προωθητικές ενέργειες με δωρεάν προϊόντα, καθώς και για την κυκλοφορία νέων προϊόντων. Για πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο εγγραφής στο Newsletter μας .

          Οι ειδικές προσφορές διαρκούν συνήθως μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων, ωστόσο διατηρούμε το δικαίωμα να αλλάξουμε την τιμή πώλησης κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Όλα τα είδη (συμπεριλαμβανομένων των ειδών σε ειδικές προσφορές) μπορούν να παραγγελθούν μόνο σε ποσότητες λιανικής πώλησης. Σε ορισμένες περιπτώσεις, η ποσότητα είναι αυστηρά περιορισμένη (π.χ. για την αγορά 1-2 τεμαχίων ενός συγκεκριμένου προϊόντος). Αυτό γίνεται για να δοθεί σε όλους τους πελάτες η ευκαιρία να αγοράσουν το προϊόν.

          Η zooplus προσφέρει δωρεάν δείγματα τροφίμων;

          Η zooplus προσφέρει περιστασιακά δωρεάν δείγματα ορισμένων συγκεκριμένων τροφών. Ο καλύτερος τρόπος για να ενημερώνεστε για προσφορές και προωθητικές ενέργειες είναι να εγγραφείτε στο Newsletter της zooplus.

          Η ασφάλεια των προσωπικών σας δεδομένων και η προστασία της ιδιωτικής σας ζωής, αποτελούν για εμάς ύψιστη προτεραιότητα. Έχουμε λάβει όλα τα απαραίτητα προληπτικά μέτρα, προκειμένου να αισθάνεστε ασφαλείς κάθε φορά που επισκέπτεσθε την σελίδα zooplus.gr. Αυτό ισχύει τόσο για την διεκπεραίωση της πληρωμής, όσο και για όλες τις υπόλοιπες πληροφορίες, τις οποίες μοιράζεστε μαζί μας. Μπορούμε ευχαρίστως να σας δώσουμε περαιτέρω πληροφορίες για τα που προσφέρουμε.

          Παρακαλούμε εισάγετε τη διεύθυνση e-mail που χρησιμοποιήσατε κατά την πρώτη εγγραφή σας. Θα στείλουμε ένα μήνυμα σε αυτή τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα περιέχει τον απαραίτητο κωδικό πρόσβασης για την σύνδεση.

          Που βρίσκεται το κατάστημα της zooplus;

          Η zooplus δεν έχει φυσικά καταστήματα και λειτουργεί μόνο online - αυτό σημαίνει ότι είμαστε στη διάθεσή σας 7 ημέρες την εβδομάδα και 24 ώρες την ημέρα. Επισκεφθείτε την σελίδα μας www.zooplus.gr

          Γενικές Ερωτήσεις

          Εάν το προϊόν που επιλέξατε δεν είναι προσωρινά διαθέσιμο, θα χαρούμε να σας ενημερώσουμε όταν επανέλθει σε απόθεμα. Όταν κάνετε κλικ στο εικονίδιο "Χρόνος παράδοσης", πληκτρολογήστε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας και συμφωνήστε να λάβετε ένα μήνυμα e-mail σε αυτή τη διεύθυνση. Μόλις το προϊόν επανέλθει σε απόθεμα, θα λάβετε ένα αυτόματο e-mail που θα σας ενημερώνει ότι το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο και μπορείτε να το παραγγείλετε.

          Πού μπορώ να ενημερωθώ για τις ειδικές προσφορές της zooplus;

          Ο καλύτερος τρόπος για να ενημερώνεστε για τις τρέχουσες προσφορές και τις ειδικές προσφορές της zooplus είναι να εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο της zooplus. Το Newsletter αποστέλλεται σε τακτά χρονικά διαστήματα και σας ενημερώνει για ελκυστικές προσφορές και προωθητικές ενέργειες με δωρεάν προϊόντα, καθώς και για την κυκλοφορία νέων προϊόντων. Για πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο εγγραφής στο Newsletter μας .

          Οι ειδικές προσφορές διαρκούν συνήθως μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων, ωστόσο διατηρούμε το δικαίωμα να αλλάξουμε την τιμή πώλησης κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Όλα τα είδη (συμπεριλαμβανομένων των ειδών σε ειδικές προσφορές) μπορούν να παραγγελθούν μόνο σε ποσότητες λιανικής πώλησης. Σε ορισμένες περιπτώσεις, η ποσότητα είναι αυστηρά περιορισμένη (π.χ. για την αγορά 1-2 τεμαχίων ενός συγκεκριμένου προϊόντος). Αυτό γίνεται για να δοθεί σε όλους τους πελάτες η ευκαιρία να αγοράσουν το προϊόν.

          Η zooplus προσφέρει δωρεάν δείγματα τροφίμων;

          Η zooplus προσφέρει περιστασιακά δωρεάν δείγματα ορισμένων συγκεκριμένων τροφών. Ο καλύτερος τρόπος για να ενημερώνεστε για προσφορές και προωθητικές ενέργειες είναι να εγγραφείτε στο Newsletter της zooplus.

          Η ασφάλεια των προσωπικών σας δεδομένων και η προστασία της ιδιωτικής σας ζωής, αποτελούν για εμάς ύψιστη προτεραιότητα. Έχουμε λάβει όλα τα απαραίτητα προληπτικά μέτρα, προκειμένου να αισθάνεστε ασφαλείς κάθε φορά που επισκέπτεσθε την σελίδα zooplus.gr. Αυτό ισχύει τόσο για την διεκπεραίωση της πληρωμής, όσο και για όλες τις υπόλοιπες πληροφορίες, τις οποίες μοιράζεστε μαζί μας. Μπορούμε ευχαρίστως να σας δώσουμε περαιτέρω πληροφορίες για τα που προσφέρουμε.

          Παρακαλούμε εισάγετε τη διεύθυνση e-mail που χρησιμοποιήσατε κατά την πρώτη εγγραφή σας. Θα στείλουμε ένα μήνυμα σε αυτή τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα περιέχει τον απαραίτητο κωδικό πρόσβασης για την σύνδεση.

          Που βρίσκεται το κατάστημα της zooplus;

          Η zooplus δεν έχει φυσικά καταστήματα και λειτουργεί μόνο online - αυτό σημαίνει ότι είμαστε στη διάθεσή σας 7 ημέρες την εβδομάδα και 24 ώρες την ημέρα. Επισκεφθείτε την σελίδα μας www.zooplus.gr

          Newsletter

          Τι είναι το Newsletter της zooplus;

          Το ενημερωτικό δελτίο της zooplus είναι ο ευκολότερος τρόπος για να λαμβάνετε πληροφορίες σχετικά με τις τρέχουσες προσφορές και προωθητικές ενέργειες με προϊόντα σε προσφορά καθώς και νέα προϊόντα. Το Newsletter μας είναι δωρεάν και αποστέλλεται σε τακτά χρονικά διαστήματα. Διατίθεται στις ακόλουθες κατηγορίες: σκύλος, γάτα, μικρά ζώα και πουλιά.

          Πώς μπορώ να εγγραφώ στο Newsletter της zooplus;

          Μπορείτε να εγγραφείτε στα ενημερωτικά δελτία της επιλογής σας, συνδεόμενοι στο "Η zooplus μου" και επισκεπτόμενοι την ενότητα "Newsletter και προσφορές". Εάν δεν έχετε λογαριασμό πελάτη της zooplus, μπορείτε να εγγραφείτε για τα επιλεγμένα ενημερωτικά δελτία στην κατηγορία που σας ενδιαφέρει.

          Εισάγετε απλώς τη διεύθυνση e-mail σας στο ενεργό πλαίσιο, επιλέξτε το Newsletter στο οποίο θέλετε να εγγραφείτε και στη συνέχεια, κάντε κλικ στο "".

          Πώς μπορώ να διαγραφώ από το Newsletter;

          Κάτω από κάθε Newsletter που λαμβάνετε, υπάρχει ένας σύνδεσμος στον οποίο μπορείτε να διαγραφείτε απευθείας από το ενημερωτικό δελτίο κάνοντας κλικ.

          Μπορείτε να διαγραφείτε επίσης αλλάζοντας τις ρυθμίσεις "Στη zooplus μου":

          • Η zooplus μου.
          • Μεταβείτε στην ενότητα "Ψωνίστε Εξυπνότερα" και στη συνέχεια "Newsletter"

          Newsletter

          Τι είναι το Newsletter της zooplus;

          Το ενημερωτικό δελτίο της zooplus είναι ο ευκολότερος τρόπος για να λαμβάνετε πληροφορίες σχετικά με τις τρέχουσες προσφορές και προωθητικές ενέργειες με προϊόντα σε προσφορά καθώς και νέα προϊόντα. Το Newsletter μας είναι δωρεάν και αποστέλλεται σε τακτά χρονικά διαστήματα. Διατίθεται στις ακόλουθες κατηγορίες: σκύλος, γάτα, μικρά ζώα και πουλιά.

          Πώς μπορώ να εγγραφώ στο Newsletter της zooplus;

          Μπορείτε να εγγραφείτε στα ενημερωτικά δελτία της επιλογής σας, συνδεόμενοι στο "Η zooplus μου" και επισκεπτόμενοι την ενότητα "Newsletter και προσφορές". Εάν δεν έχετε λογαριασμό πελάτη της zooplus, μπορείτε να εγγραφείτε για τα επιλεγμένα ενημερωτικά δελτία στην κατηγορία που σας ενδιαφέρει.

          Εισάγετε απλώς τη διεύθυνση e-mail σας στο ενεργό πλαίσιο, επιλέξτε το Newsletter στο οποίο θέλετε να εγγραφείτε και στη συνέχεια, κάντε κλικ στο "".

          Πώς μπορώ να διαγραφώ από το Newsletter;

          Κάτω από κάθε Newsletter που λαμβάνετε, υπάρχει ένας σύνδεσμος στον οποίο μπορείτε να διαγραφείτε απευθείας από το ενημερωτικό δελτίο κάνοντας κλικ.

          Μπορείτε να διαγραφείτε επίσης αλλάζοντας τις ρυθμίσεις "Στη zooplus μου":

          • Η zooplus μου.
          • Μεταβείτε στην ενότητα "Ψωνίστε Εξυπνότερα" και στη συνέχεια "Newsletter"

          Πρόγραμμα zooΠόντων

          Τι είναι το πρόγραμμα zooΠόντων της zooplus;

          Στο πλαίσιο του προγράμματος zooΠόντων της zooplus, κάθε πελάτης της zooplus που πραγματοποιεί μια παραγγελία ανταμείβεται με πόντους. Με αυτόν τον τρόπο ευχαριστούμε τους πελάτες μας που παραμένουν μαζί μας. Ως πελάτης της zooplus, επωφελείστε διπλά: εξοικονομείτε χρήματα σε ποιοτικές τροφές και αξεσουάρ για κατοικίδια ζώα και κερδίζετε zooΠόντους, τους οποίους μπορείτε να εξαργυρώσετε στο κατάστημα επιβραβεύσεων. Για περισσότερες πληροφορίες, κάντε κλικ εδώ.

          Χρειάζεται να εγγραφώ για να συμμετάσχω στο πρόγραμμα zooΠόντων;

          Δεν είναι απαραίτητη η εγγραφή. Μόλις ολοκληρώσετε την πρώτη σας παραγγελία, θα αρχίσετε αυτόματα να κερδίζετε zooΠόντους στη zooplus. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα zooΠόντων κάντε κλικ εδώ.

          Πώς συλλέγω zooΠόντους;

          Κερδίζετε αυτόματα zooΠόντους όταν ολοκληρώνετε μια παραγγελία. Κερδίζετε 1 zooΠόντο για κάθε 1 € που ξοδεύετε. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα κάντε κλικ εδώ.

          Τι μπορώ να κάνω με τους zooΠόντους μου;

          Μπορείτε να εξαργυρώσετε τους zooΠόντους σας στο κατάστημα επιβραβεύσεων και να διαλέξετε ένα προϊόν της επιλογής σας. Για να δείτε την τρέχουσα γκάμα επιβραβεύσεων .

          Μπορώ να ανταλλάξω τους zooΠόντους μου με μετρητά;

          Δυστυχώς δεν είναι δυνατή η ανταλλαγή των zooΠόντων σας σε μετρητά. Οι πόντοι μπορούν να ανταλλάσσονται μόνο με το προϊόν της επιλογής σας στο κατάστημα επιβραβεύσεων. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο συλλογής και εξαργύρωσης των zooΠόντων, ανατρέξτε στους Όρους Συμμετοχής του Προγράμματος zooΠόντων.

          Μπορώ να συνδυάσω τους zooΠόντους από διαφορετικούς λογαριασμούς πελατών;

          Δυστυχώς, δεν είναι δυνατό να συνδυάσετε τους zooΠόντους από διαφορετικούς λογαριασμούς πελατών. Στο κατάστημα επιβραβεύσεων μπορείτε να εξαργυρώσετε πόντους μόνο από έναν λογαριασμό πελάτη κάθε φορά. Για το λόγο αυτό, είναι πολύ σημαντικό να πραγματοποιείτε τις αγορές σας πάντα από τον ίδιο λογαριασμό πελάτη. Οι zooΠόντοι δεν μπορούν να μεταφερθούν από έναν λογαριασμό σε άλλον.

          Πού μπορώ να μάθω πόσους zooΠόντους έχω συγκεντρώσει;

          Μπορείτε να ελέγξετε το υπόλοιπο των zooΠόντων σας ανά πάσα στιγμή. Περάστε "στη zooplus μου" και στη συνέχεια, επισκεφθείτε την ενότητα "Πρόγραμμα Επιβραβεύσεων".

          Πρόγραμμα zooΠόντων

          Τι είναι το πρόγραμμα zooΠόντων της zooplus;

          Στο πλαίσιο του προγράμματος zooΠόντων της zooplus, κάθε πελάτης της zooplus που πραγματοποιεί μια παραγγελία ανταμείβεται με πόντους. Με αυτόν τον τρόπο ευχαριστούμε τους πελάτες μας που παραμένουν μαζί μας. Ως πελάτης της zooplus, επωφελείστε διπλά: εξοικονομείτε χρήματα σε ποιοτικές τροφές και αξεσουάρ για κατοικίδια ζώα και κερδίζετε zooΠόντους, τους οποίους μπορείτε να εξαργυρώσετε στο κατάστημα επιβραβεύσεων. Για περισσότερες πληροφορίες, κάντε κλικ εδώ.

          Χρειάζεται να εγγραφώ για να συμμετάσχω στο πρόγραμμα zooΠόντων;

          Δεν είναι απαραίτητη η εγγραφή. Μόλις ολοκληρώσετε την πρώτη σας παραγγελία, θα αρχίσετε αυτόματα να κερδίζετε zooΠόντους στη zooplus. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα zooΠόντων κάντε κλικ εδώ.

          Πώς συλλέγω zooΠόντους;

          Κερδίζετε αυτόματα zooΠόντους όταν ολοκληρώνετε μια παραγγελία. Κερδίζετε 1 zooΠόντο για κάθε 1 € που ξοδεύετε. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα κάντε κλικ εδώ.

          Τι μπορώ να κάνω με τους zooΠόντους μου;

          Μπορείτε να εξαργυρώσετε τους zooΠόντους σας στο κατάστημα επιβραβεύσεων και να διαλέξετε ένα προϊόν της επιλογής σας. Για να δείτε την τρέχουσα γκάμα επιβραβεύσεων .

          Μπορώ να ανταλλάξω τους zooΠόντους μου με μετρητά;

          Δυστυχώς δεν είναι δυνατή η ανταλλαγή των zooΠόντων σας σε μετρητά. Οι πόντοι μπορούν να ανταλλάσσονται μόνο με το προϊόν της επιλογής σας στο κατάστημα επιβραβεύσεων. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο συλλογής και εξαργύρωσης των zooΠόντων, ανατρέξτε στους Όρους Συμμετοχής του Προγράμματος zooΠόντων.

          Μπορώ να συνδυάσω τους zooΠόντους από διαφορετικούς λογαριασμούς πελατών;

          Δυστυχώς, δεν είναι δυνατό να συνδυάσετε τους zooΠόντους από διαφορετικούς λογαριασμούς πελατών. Στο κατάστημα επιβραβεύσεων μπορείτε να εξαργυρώσετε πόντους μόνο από έναν λογαριασμό πελάτη κάθε φορά. Για το λόγο αυτό, είναι πολύ σημαντικό να πραγματοποιείτε τις αγορές σας πάντα από τον ίδιο λογαριασμό πελάτη. Οι zooΠόντοι δεν μπορούν να μεταφερθούν από έναν λογαριασμό σε άλλον.

          Πού μπορώ να μάθω πόσους zooΠόντους έχω συγκεντρώσει;

          Μπορείτε να ελέγξετε το υπόλοιπο των zooΠόντων σας ανά πάσα στιγμή. Περάστε "στη zooplus μου" και στη συνέχεια, επισκεφθείτε την ενότητα "Πρόγραμμα Επιβραβεύσεων".

          Πρόγραμμα Συνεργατών

          Ως συνεργάτης της zooplus, μπορείτε να κερδίσετε χρήματα μεταφέροντας τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να τοποθετήσετε το λογότυπο, το κουμπί ή/και banner της zooplus στον ιστότοπό σας. Εάν οι πελάτες αγοράσουν ένα προϊόν από την ιστοσελίδα της zooplus μέσω της ιστοσελίδας σας, θα κερδίσετε προμήθεια επί της καθαρής τιμής αγοράς του προϊόντος. Η συμμετοχή στο πρόγραμμα είναι απολύτως εθελοντική και χωρίς κίνδυνο.

          Για να συμμετάσχετε στο Affiliate πρόγραμμα της zooplus, πρέπει πρώτα να εγγραφείτε στο πρόγραμμά μας στην AWIN (πρώην Zanox).

          Περισσότερες πληροφορίες για το Affiliate πρόγραμμα της zooplus θα βρείτε .

          Ως πελάτης μας, είστε ο καλύτερος και πιο αξιόπιστος κριτής μας. Εάν είστε ικανοποιημένοι με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, μπορείτε να ενημερώσετε τους φίλους σας γι' αυτό. Στείλτε στο φίλο σας ένα e-mail με το οποίο θα συστήνετε τη zooplus, μαζί με ένα κουπόνι αξίας 5% για την πρώτη του αγορά στο zooplus. Θα σας ανταμείψουμε για την επιτυχή πρόσληψη του φίλου σας ως πελάτη! Για περισσότερες πληροφορίες .

          Εάν δεν έχετε βρει την απάντηση στην ερώτηση που ψάχνατε, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας μέσω e-mail χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας.

          Πρόγραμμα Συνεργατών

          Ως συνεργάτης της zooplus, μπορείτε να κερδίσετε χρήματα μεταφέροντας τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να τοποθετήσετε το λογότυπο, το κουμπί ή/και banner της zooplus στον ιστότοπό σας. Εάν οι πελάτες αγοράσουν ένα προϊόν από την ιστοσελίδα της zooplus μέσω της ιστοσελίδας σας, θα κερδίσετε προμήθεια επί της καθαρής τιμής αγοράς του προϊόντος. Η συμμετοχή στο πρόγραμμα είναι απολύτως εθελοντική και χωρίς κίνδυνο.

          Για να συμμετάσχετε στο Affiliate πρόγραμμα της zooplus, πρέπει πρώτα να εγγραφείτε στο πρόγραμμά μας στην AWIN (πρώην Zanox).

          Περισσότερες πληροφορίες για το Affiliate πρόγραμμα της zooplus θα βρείτε .

          Ως πελάτης μας, είστε ο καλύτερος και πιο αξιόπιστος κριτής μας. Εάν είστε ικανοποιημένοι με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, μπορείτε να ενημερώσετε τους φίλους σας γι' αυτό. Στείλτε στο φίλο σας ένα e-mail με το οποίο θα συστήνετε τη zooplus, μαζί με ένα κουπόνι αξίας 5% για την πρώτη του αγορά στο zooplus. Θα σας ανταμείψουμε για την επιτυχή πρόσληψη του φίλου σας ως πελάτη! Για περισσότερες πληροφορίες .

          Εάν δεν έχετε βρει την απάντηση στην ερώτηση που ψάχνατε, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας μέσω e-mail χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας.