Το καλάθι σας

Το καλάθι σας είναι άδειο!

Η zooplus χρησιμοποιεί Cookies προκειμένου να εξασφαλίζεται η απρόσκοπτη λειτουργία της σελίδας, να εξατομικεύεται το περιεχόμενο και οι διαφημίσεις και να γίνεται η ανάλυση της κυκλοφορίας των δεδομένων. Ενημερώνουμε επίσης τους διαφημιστές και αναλυτές με τους οποίους συνεργαζόμαστε για το πώς χρησιμοποιείται η σελίδα μας. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με την χρήση των Cookies. Αποδοχή Cookies

Δωρεάν παράδοση για παραγγελίες άνω των 59€**
Κτηνιατρικές Δίαιτες & Συμπληρώματα Διατροφής

Βοήθεια

Συχνές ερωτήσεις

 

  • Πώς μπορεί κανείς να παραγγείλει;

 

 

  • Έξοδα αποστολής & διεθνείς παραδόσεις

 

 

  • Προστασία δεδομένων

 

 

  • Τρόποι πληρωμής και τραπεζικός λογαριασμός

 

 

  • Επικοινωνία & Εξυπηρέτηση πελατών

 

 

  • Αναγνώριση κακόβουλων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου - emails (γνωστά και ως phishing ή spam emails)!

 



Τεχνική βοήθεια


Το καλάθι αγορών διαγράφεται (Cookies)

Όταν θέλω να ολοκληρώσω την παραγγελία μου λαμβάνω μήνυμα λάθους. Τι μπορώ να κάνω;
Το καλάθι αγορών επιτρέπει πάντα ένα μόνο προϊόν ή διαγράφεται. Τι κάνω λάθος;
Τι είναι τα Cookies;
Γιατί χρειάζομαι Cookies στην σελίδα της zooplus;

Firewalls & Πιστοποιητικά ασφάλειας

Κατά την αποστολή της παραγγελίας μου, λαμβάνω το εξής μήνυμα λάθους: Το καλάθι αγορών σας διαγράφηκε. Τι κάνω λάθος;

Ο browser μου, μου δείχνει ότι το πιστοποιητικό ασφαλείας μου έχει λήξει. Γιατί;

Cache (προσωρινή μνήμη)

Ρυθμίσεις Cache

JavaScript

Γιατί χρειάζομαι το JavaScript;

Η παραγγελία σας


Παραγγελία

Υπάρχει ελάχιστο ή μέγιστο όριο παραγγελίας;
Μπορώ να συνδυάσω περισσότερες παραγγελίες σε μία;
Μπορώ να αλλάξω μια παραγγελία, εφόσον την έχω ήδη υποβάλλει;
Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Μπορώ να παραγγείλω και τηλεφωνικώς;
Λαμβάνω επιβεβαίωση της παραγγελίας μου;
Με ενημερώνετε για το πότε στάλθηκε η παραγγελία (βεβαίωση αποστολής);
Μπορώ να δω τις παραγγελίες μου online (ιστορικό παραγγελιών);
Πώς μπορώ να παραγγείλω;

Παράδοση

Μπορώ να δω σε ποιό στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;
Από πόσα πακέτα αποτελείται η παραγγελία μου;
Πώς μπορώ να μάθω σε ποιό στάδιο βρίσκεται η παράδοση της παραγγελίας μου;
Η παραγγελία μου παραδόθηκε ελλιπής. Τι πρέπει να κάνω;

Παρέλαβα ένα ελαττωματικό προϊόν. Τι πρέπει να κάνω;
Έχουν περάσει ήδη πάνω από 3 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία υποβολής της παραγγελίας μου και δεν την έχω παραλάβει ακόμα. Τι πρέπει να κάνω;
Παρέλαβα ένα λάθος προϊόν. Τι πρέπει να κάνω;
Στο πακέτο μου δεν υπήρχε τιμολόγιο. Τι μπορεί να έχει συμβεί;
Παρέλαβα λάθος τιμολόγιο. Τι πρέπει να κάνω;

 

Γενικές πληροφορίες για την παράδοση

Χρεώνετε έξοδα αποστολής;
Ποιός είναι ο αναμενόμενος χρόνος παράδοσης; Με ποιά ταχυδρομική εταιρεία / διανομέα συνεργάζεστε; Τι μπορώ να κάνω σε περίπτωση απουσίας μου από το σπίτι κατά την παράδοση της παραγγελίας;?
Μπορεί η παραγγελία μου να σταλεί σε διαφορετική διεύθυνση από τη διεύθυνση χρέωσης;
Μπορώ να επιλέξω εγώ την επιθυμητή ώρα παράδοσης της παραγγελίας μου;
Τι σημαίνει η ένδειξη ;
Γίνονται παραδόσεις και το Σάββατο;
europaweite Lieferung Σε ποιές χώρες γίνεται αποστολή προϊόντων;

 

Πληρωμές & Ασφάλεια

Με ποιούς τρόπους μπορώ να πληρώσω;
Γίνονται αποστολές και με αντικαταβολή;
Ποιά είναι τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού σας;
Πληρώνω με πιστωτική κάρτα. Πότε γίνεται η χρέωση;
Παρέλαβα μια επιστολή υπενθύμισης πληρωμής / ειδοποίηση πληρωμής ενώ έχω ήδη πληρώσει. Τι πρέπει να κάνω;
Παρέλαβα μια επιστολή υπενθύμισης πληρωμής / ειδοποίηση πληρωμής ενώ σας έχω ήδη επιστρέψει ολικώς ή μερικώς τα προϊόντα. Τι πρέπει να κάνω;

Επιστροφές & Αλλαγές

Σε ποιά διεύθυνση μπορώ να επιστρέψω τα προϊόντα;
Ποιό είναι το χρονικό όριο επιστροφής προϊόντων;
Η επιστροφή προϊόντων γίνεται με προπληρωμένο το τέλος αποστολής;
Πότε και πώς επιστρέφονται τα τέλη αποστολής στην περίπτωση επιστροφής προϊόντων;
Το προϊόν που παρήγγειλα δεν μου αρέσει. Μπορώ να το επιστρέψω;
Γιατί παρέλαβα τιμολόγιο με την παράδοση προϊόντων αλλαγής, ενώ έχω ήδη πληρώσει;

Κουπόνια & Εκπτώσεις

Παρέχετε κάποιες εκπτώσεις ή άλλα προνόμια;
Πώς μπορώ να εξαργυρώσω ένα κουπόνι;
Μπορώ να συνδυάσω πολλά κουπόνια ή εκπτωτικές προσφορές ταυτόχρονα;
Μπορώ να ανταλλάξω το εκπτωτικό κουπόνι μου με μετρητά;

Μπορώ να αγοράσω από εσάς κουπόνια δώρου;
Με ποιό τρόπο αποστέλλεται το κουπόνι δώρου; Μπορώ να παραλάβω εγώ προσωπικά το κουπόνι δώρου;
Πώς μπορεί να εξαργυρωθεί ένα κουπόνι δώρου;

Γενικές ερωτήσεις


Προσωπικά στοιχεία & η zooplus μου

Πώς μπορώ να αλλάξω τα προσωπικά μου στοιχεία;
Πώς μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία εισόδου στον λογαριασμό μου (διεύθυνση email και password - κωδικό πρόσβασης);
Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασής μου. Τι πρέπει να κάνω;
Πού μπορώ να βρω τον αριθμό πελάτη και τον αριθμό παραγγελίας μου;
Προστατεύονται τα προσωπικά μου στοιχεία;
Τι είναι "η zooplus μου";

Προνομιακά προγράμματα

Πώς λειτουργεί το πρόγραμμα bonus της zooplus;
Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τους πόντους zooplus;
Μπορώ να εξαργυρώσω τους bonus πόντους με μετρητά;
Έχω περισσότερους από έναν λογαριασμούς. Μπορώ να συμψηφίσω τους bonus πόντους μου;
Πώς λειτουργεί το πρόγραμμα συνεργατών σας;
Πώς επιβραβεύετε τη σύσταση της εταιρείας σε φίλους;

Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση στον/στην κτηνίατρο της ομάδας σας. Πώς μπορώ να το κάνω;

 

Κακόβουλα emails

Αναγνωρίστε τα κακόβουλα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου - emails (γνωστά και ως phishing ή spam emails)!




 

Όταν θέλω να ολοκληρώσω την παραγγελία μου λαμβάνω μήνυμα λάθους. Τι μπορώ να κάνω;

Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι ο browser σας επιτρέπει την χρήση των Cookies. Εάν ο browser σας δεν επιτρέπει την χρήση των Cookies, το πρόγραμμα δεν μπορεί να υποστηρίξει το καλάθι αγορών. Στο μενού "Βοήθεια" του browser σας, μπορείτε να δείτε τις υπάρχουσες ρυθμίσεις και αν χρειάζεται να τις αλλάξετε.

Το καλάθι αγορών επιτρέπει πάντα ένα μόνο προϊόν ή διαγράφεται. Τι κάνω λάθος;

Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι ο browser σας επιτρέπει την χρήση των Cookies. Στο μενού "Βοήθεια" του browser σας, μπορείτε να δείτε τις υπάρχουσες ρυθμίσεις και αν χρειάζεται να τις αλλάξετε.

Τι είναι τα Cookies;

Τα Cookies είναι μικρά αρχεία κειμένου, τα οποία αποθηκεύονται στο σκληρό δίσκο του υπολογιστή μας όταν επισκεπτόμαστε διάφορες ιστοσελίδες στο ίντερνετ και τα οποία χρησιμοποιούνται για την αναγνώρισή σας. Πολλές λειτουργίες του ηλεκτρονικού εμπορίου δεν μπορούν να ολοκληρωθούν χωρίς τη χρήση των Cookies. Για παράδειγμα το εικονικό καλάθι αγορών που χρησιμοποιούμε στο Online-Shopping, μέσα στο οποίο μπορεί να βάλει κανείς τα προϊόντα που επιθυμεί να αγοράσει, λειτουργεί κατά κανόνα χάρη στα Cookies.

Γιατί χρειάζομαι Cookies στην σελίδα της zooplus;

Στο zooplus - Shop χρησιμοποιείται ένα διαρκές Cookie, προκειμένου το περιεχόμενο του καλαθιού αγορών να αποθηκεύεται με ασφάλεια μέχρι να ολοκληρωθεί η αγορά σας. Το διαρκές αυτό Cookie αποθηκεύεται στον υπολογιστή σας και μένει εκεί και όταν κλείσετε τον Browser. Το Cookie θα ξανά διαβαστεί στην επόμενη επίσκεψη που θα πραγματοποιήσετε στην ιστοσελίδα. Χωρίς το διαρκές αυτό Cookie δεν μπορείτε να προσθέσετε προϊόντα στο καλάθι αγορών, με αποτέλεσμα να μην μπορείτε να πραγματοποιήσετε αγορές από την zooplus. Παρακαλούμε σημειώστε, ότι το Cookie της zooplus χρησιμοποιείται μόνο για τη διατήρηση του καλαθιού αγορών. Δεν αποθηκεύεται καμία άλλη πληροφορία σχετική με τις αγοραστικές σας συνήθειες, ή κάτι αντίστοιχο.

Κατά την αποστολή της παραγγελίας μου, λαμβάνω το εξής μήνυμα λάθους: Το καλάθι αγορών σας διαγράφηκε. Τι κάνω λάθος;

Στην περίπτωση που χρησιμοποιείτε κάποιο Firewall, παρακαλούμε σιγουρευτείτε, ότι η πύλη 443 γιασυνδέσεις SSL είναι ανοιχτή. Καθώς υπάρχουν πολλά διαφορετικά Firewalls, η zooplus δεν μπορεί να σας δώσει λεπτομερείς οδηγίες σχετικά με τη ρύθμιση του δικού σας Firewall. Παρακαλούμε ελέγξτε τις πληροφορίες που βρίσκονται στο εγχειρίδιο του Firewall σας. Σε περίπτωση που χρησιμοποιείτε κάποιο εταιρικό δίκτυο, παρακαλούμε απευθυνθείτε στον διαχειριστή του δικτύουγια ακριβείς πληροφορίες.

Παρακαλούμε βεβαιωθείτε επίσης ότι έχετε εγκαταστήσει στον υπολογιστή σας την τελευταία έκδοση του προγράμματος Firewall που χρησιμοποιείτε.

Ο browser μου, μου δείχνει ότι το πιστοποιητικό ασφαλείας μου έχει λήξει. Γιατί;

Μιας και κάθε πιστοποιητικό ασφαλείας έχει ημερομηνία λήξης, μπορεί οι λάθος ρυθμίσεις ημερομηνίας και ώρας στον υπολογιστή σας να εμποδίζουν την εμφάνιση των σελίδων SSL. Επομένως, παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι η ημερομηνία και η ώρα είναι σωστές.

Ρυθμίσεις Cache

Η ιστοσελίδα της zooplus ενημερώνεται πολύ συχνά. Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι όλες οι αλλαγές εμφανίζονται στον Browser σας, ώστε να επωφελείστε από τις πιο πρόσφατες προσφορές μας. Στις ρυθμίσεις του Browser μπορείτε να επιλέξετε κάθε φόρα που επισκέπτεστε μια ιστοσελίδα να γίνεται έλεγχος για αλλαγές και ανανεώσεις, και να σβήνεται το ιστορικό του "Cache" αυτομάτως. Περισσότερες πληροφορίες για αυτό το θέμα μπορείτε να βρείτε στην ενότητα "Βοήθεια" του Browser σας.

Γιατί χρειάζομαι το JavaScript;

Μπορείτε να δείτε τις προσφορές της zooplus χωρίς το Java ή το JavaScript.

Παρ' όλα αυτά σας συμβουλεύουμε να ενεργοποιήσετε το JavaScript, προκειμένου να βελτιστοποιήσετε την εμπειρία περιήγησης στην ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε πηγαίνετε στην επιλογή "Βοήθεια" στο μενού του Browser σας, για να μάθετε πώς μπορείτε να ενεργοποιήσετε το JavaScript στον Browser σας.

Παραγγελία και γενικές προϋποθέσεις παράδοσης


Υπάρχει ελάχιστο ή μέγιστο όριο παραγγελίας;

Για παραγγελίες που ξεπερνούν το ποσό των 59,00 Ευρώ, η παράδοση εντός Ελλάδας γίνεται χωρίς έξοδα αποστολής. Μεταξύ αυτών υπολογίζουμε ένα ελάχιστο, συνολικό κόστος αποστολής και συσκευασίας αξίας 5,99 Ευρώ. Τα πακέτα μας συσκευάζονται με μέγιστο βάρος εμπορευμάτων 31 kg. Παραγγελίες με μεγαλύτερο βάρος μοιράζονται (ανάλογα το βάρος) σε δύο ή και περισσότερα πακέτα. Ανάλογα την αξία και το συνολικό βάρος της παραγγελίας σας, θα χρεωθείτε ένα πρόσθετο κόστος υπηρεσίας ύψους 4,99 EUR ανά πακέτο, από το δεύτερο πακέτο. Με την προϋπόθεση ότι η διαθεσιμότητα των προϊόντων επαρκεί, η zooplus παραδίδει τις συνηθισμένες για ένα νοικοκυριό ποσότητες.

Μπορώ να συνδυάσω περισσότερες παραγγελίες σε μία;

Παρακαλούμε σημειώστε ότι κάτι τέτοιο δεν είναι δυνατό μετά την αποστολή της παραγγελίας σας.

Μπορώ να αλλάξω μια παραγγελία, εφόσον την έχω ήδη υποβάλλει;

Μόνο κάτω από πολύ αυστηρές προϋποθέσεις. Προσπαθούμε να επεξεργαζόμαστε και να αποστέλλουμε κάθε παραγγελία το συντομότερο δυνατό. Εφόσον έχετε ήδη λάβει από εμάς την επιβεβαίωση παραγγελίας, δυστυχώς δεν είναι πλέον δυνατή η οποιαδήποτε αλλαγή. Εάν δεν έχετε λάβει ακόμα την επιβεβαίωση παραγγελίας, παρακαλούμε επικοινωνήστε τηλεφωνικά με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μόνο κάτω από πολύ αυστηρές προϋποθέσεις. Προσπαθούμε να επεξεργαζόμαστε και να αποστέλλουμε κάθε παραγγελία το συντομότερο δυνατό. Εφόσον έχετε ήδη λάβει από εμάς μέσω email την επιβεβαίωση παραγγελίας, δεν είναι πλέον δυνατή η ακύρωση της παραγγελίας σας. Εάν δεν έχετε λάβει ακόμα την επιβεβαίωση παραγγελίας, παρακαλούμε επικοινωνήστε τηλεφωνικά με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Για προϊόντα τα οποία έχουν ήδη αποσταλλεί και πληρωθεί (μέσω πιστωτικής κάρτας ή προπληρωμής), η επιστροφή των χρημάτων γίνεται μετά την παραλαβή των προϊόντων.

Λαμβάνω επιβεβαίωση της παραγγελίας μου;

Ναι, μετά την επιτυχή επεξεργασία της online παραγγελίας σας θα λάβετε μέσω email την πιστοποίηση παραγγελίας.

Με ενημερώνετε για το πότε στάλθηκε η παραγγελία (βεβαίωση αποστολής);

Ναι, μόλις τα προϊόντα φύγουν από τις αποθήκες μας, λαμβάνετε μέσω email την βεβαίωση αποστολής. Στην βεβαίωση αποστολής μπορείτε να δείτε και τον αριθμό των πακέτων που έχουν αποσταλλεί, καθώς και τον κωδικό αριθμό κάθε πακέτου.

Μπορώ να δω τις παραγγελίες μου online (ιστορικό παραγγελιών);

Στο πεδίο "η zooplus μου" μπορείτε ανά πάσα στιγμή να δείτε τις παραγγελίες σας.

Πώς μπορώ να παραγγείλω;

Τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να πραγματοποιήσετε αγορές από την zooplus, σας τον εξηγούμε στο σύνδεσμο Βοήθεια για τις Αγορές.

Μπορώ να δω σε ποιό στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;

Ναι, πηγαίνετε στο "η zooplus μου" και κάντε κλικ στο σύνδεσμο "Οι παραγγελίες μου από την zooplus". Εκεί μπορείτε να ελέγξετε σε ποιό στάδιο βρίσκονται βρίσκεται η παραγγελία σας. Οτιδήποτε άλλο σχετικό με το "η zooplus μου" μπορείτε να το βρείτε εδώ.

Από πόσα πακέτα αποτελείται η παραγγελία μου;

Σχετικά με τον αριθμό των πακέτων της παραγγελίας σας, σας ενημερώνουμε στην βεβαίωση αποστολής που λαμβάνετε μέσω email.

Πώς μπορώ να μάθω σε ποιό στάδιο βρίσκεται η παράδοση της παραγγελίας μου;

Στάδιο παράδοσης παραγγελίας DHL : μετά την αποστολή με την DHL, μπορείτε να ελέγξετε το στάδιο παράδοσης παραγγελίας στη σελίδα της DHL κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο Εντοπισμός Αντικειμένου.Το μόνο που χρειάζεστε είναι ο κωδικός αριθμός του πακέτου/πακέτων που υπάρχει στην βεβαίωση αποστολής και ο ταχυδρομικός σας κωδικός.
 

Η παραγγελία μου παραδόθηκε ελλιπής. Τι πρέπει να κάνω;

Τυχαίνει ορισμένες φορές, τα πακέτα μιας παραγγελίας να παραδίδονται σε διαφορετικές μέρες. Παρακαλούμε ελέγξτε πρώτα, αν έχετε παραλάβει όλα τα αναγγελθέντα πακέτα. Εάν έχετε παραλάβει όλα τα πακέτα αλλά η παραγγελία παραδόθηκε ούτως ή άλλως ελλιπής, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας χρησιμοποιώντας τη Φόρμα Επικοινωνίας.

Παρέλαβα ένα ελαττωματικό προϊόν. Τι πρέπει να κάνω;

Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας χρησιμοποιώντας τη Φόρμα Επικοινωνίας.

Έχουν περάσει ήδη πάνω από 6 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία υποβολής της παραγγελίας μου και δεν την έχω παραλάβει ακόμα. Τι πρέπει να κάνω;

Έχετε τη δυνατότητα, να παρακολουθήσετε online την παράδοση της παραγγελίας σας στη σελίδα του αντίστοιχου διανομέα.Σε περίπτωση που εκεί δεν βρείτε καθόλου ή βρείτε ελλιπείς πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας χρησιμοποιώντας τη Φόρμα Επικοινωνίας.

Παρέλαβα ένα λάθος προϊόν. Τι πρέπει να κάνω;

Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας χρησιμοποιώντας τη Φόρμα Επικοινωνίας.

Στο πακέτο μου δεν υπήρχε τιμολόγιο. Τι μπορεί να έχει συμβεί;

Εάν η παραγγελία σας εστάλη σε διεύθυνση διαφορετική από τη διεύθυνση αποστολής και εσείς είχατε επιλέξει "Ναι, παρακαλώ στείλτε μου το τιμολόγιο ξεχωριστά", θα παραλάβετε το τιμολόγιο σας τις επόμενες ημέρες ξεχωριστά μέσω email. Σε περίπτωση που αυτό δεν ισχύει, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας χρησιμοποιώντας τη Φόρμα Επικοινωνίας.

Παρέλαβα λάθος τιμολόγιο. Τι πρέπει να κάνω;

Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας χρησιμοποιώντας τη Φόρμα Επικοινωνίας.

Χρεώνετε έξοδα αποστολής;

Για online παραγγελίες που ξεπερνούν το ποσό των 59,00 Ευρώ και έχουν τελικό βάρος μικρότερο των 31 kg, η παράδοση εντός Ελλάδας γίνεται χωρίς έξοδα αποστολής. Για παραγγελίες μικρότερης αξίας υπολογίζουμε ένα ελάχιστο, συνολικό κόστος αποστολής και συσκευασίας αξίας 5,99 Ευρώ. Τα πακέτα μας συσκευάζονται με μέγιστο βάρος εμπορευμάτων 31 kg. Παραγγελίες με μεγαλύτερο βάρος μοιράζονται (ανάλογα το βάρος) σε δύο ή και περισσότερα πακέτα. Ανάλογα την αξία και το συνολικό βάρος της παραγγελίας σας, θα χρεωθείτε ένα πρόσθετο κόστος υπηρεσίας ύψους 4,99 EUR ανά πακέτο, από το δεύτερο πακέτο. Περισσότερες πληροφορίς σχετικά με το κόστος αποστολής και συσκευασίας μπορείτε να το βρείτε στη σελίδα Αποστολή & Παράδοση.

Ποιός είναι ο αναμενόμενος χρόνος παράδοσης;

Ο αναμενόμενος χρόνος παράδοσης είναι κατά κανόνα 4 - 6 εργάσιμες ημέρες από την στιγμή που επιβεβαιωθεί η παραγγελία σας.

Με ποιά ταχυδρομική εταιρεία / διανομέα συνεργάζεστε;

Για την παράδοση της παραγγελίας συνεργαζόμαστε με τον ακόλουθο συνεργάτη: DHL. Παρακαλούμε σημειώστε: σε εξαιρετικές περιπτώσεις διατηρούμε το δικαίωμα επιλογής διανομέα.

Τι μπορώ να κάνω σε περίπτωση απουσίας μου από το σπίτι κατά την παράδοση της παραγγελίας;

DHL: Ο διανομέας της DHL παραδίδει τα προϊόντα είτε απευθείας σε εσάς, είτε σε κάποιον γείτονα σας. Σε περίπτωση που δεν βρει κανέναν, θα σας αφήσει ειδοποιητήριο. Με αυτό το ειδοποιητήριο μπορείτε να ζητήσετε η παράδοση να γίνει άλλη ώρα (για πληροφορίες δείτε την πίσω πλευρά του ειδοποιητηρίου). Εναλλακτικά μπορείτε να παραλάβετε τα προϊόντα εντός 7 εργάσιμων ημερών, από το ταχυδρομείο της περιοχής σας.
 

Μπορεί η παραγγελία μου να σταλεί σε διαφορετική διεύθυνση από τη διεύθυνση χρέωσης;

Ναι, κάθε παραγγελία μπορεί να αποσταλλεί σε μια διεύθυνση της επιλογής σας, για παράδειγμα στο γραφείο σας. Η επιλογή γίνεται όταν φτάσετε στο ταμείο ή στο "η zooplus μου".

Μπορώ να επιλέξω εγώ την επιθυμητή ώρα παράδοσης της παραγγελίας μου;

Όχι, προς το παρόν αυτό δεν είναι δυνατό, να επιλέξετε εσείς την ώρα παράδοσης του πακέτου σας. Η αποστολή ακολουθεί κατά κανόνα εντός 4-6 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή της επιβεβαίωσης παραγγελίας.

Τι σημαίνει η ένδειξη ;

Το προϊόν που επιθυμείτε να αγοράσετε προς το παρόν δεν είναι διαθέσιμο. Κάντε κλικ στο σύνδεσμο "Ημερομηνία Παράδοσης", δώστε μας την ηλεκτρονική σας διεύθυνση email και αποδεχτείτε τους αναγκαίους όρους προκειμένου να σας ειδοποιήσουμε. Αμέσως μόλις το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο, θα σας ειδοποιήσουμε μέσω email.

Γίνονται παραδόσεις και το Σάββατο;

Η zooplus κάνει παραδόσεις με την DHL και τα Σάββατα.

europaweite Lieferung Σε ποιές χώρες γίνεται αποστολή προϊόντων;

Προκειμένου να δείτε σε ποιές χώρες γίνεται αποστολή προϊόντων, παρακαλούμε κάντε κλικ εδώ.

Με ποιούς τρόπους μπορώ να πληρώσω;

Όλοι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι απολύτως ασφαλείς. Η τεχνολογία που χρησιμοποιούμε κωδικοποιεί όλα τα προσωπικά σας δεδομένα όπως για παράδειγμα στοιχεία πληρωμής, όνομα και διεύθυνση. Όλα αυτά τα στοιχεία δεν είναι προσβάσιμα από αναρμόδιους τρίτους κατά την μεταφορά τους μέσω του διαδικτύου.

Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα στους ακόλουθους τρόπους πληρωμής:
- πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας (δεχόμαστε Mastercard, Visa, Diners Club και American Express)
- πληρωμή μέσω PayPal
- ή με προπληρωμή.

Η zooplus AG διατηρεί ωστόσο το δικαίωμα επιλογής συγκεκριμένου τρόπου πληρωμής σε ειδικές περιπτώσεις.

Πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας
Εξίσου ασφαλής είναι και η πληρωμή με την πιστωτική σας κάρτα. Οι περισσότερες τράπεζες που εκδίδουν πιστωτικές κάρτες, αναλαμβάνουν σε περίπτωση κακόβουλης χρήσης της πιστωτικής κάρτας όλο το κόστος ή περιορίζουν το μερίδιο προσωπικής συμμετοχής σε όχι περισσότερα από 50 Ευρώ. Η χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας πραγματοποιείται εντός μιας εβδομάδας μετά την αποστολή των προϊόντων. Δεχόμαστε πληρωμές με MasterCard, Visa, Diners Club και American Express.
Πληρωμή μέσω PayPal
Το PayPal είναι μία online υπηρεσία μεταφοράς χρημάτων και πληρωμών, με την οποία μπορείτε στη σελίδα μας να πληρώσετε εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια. Κατά τη διάρκεια της αγοράς σας, έχετε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό στο PayPal. Παρακαλούμε σημειώστε, ότι η εκ των υστέρων πληρωμή μέσω PayPal (αποστολή χρημάτων) δεν είναι δυνατή. Η πληρωμή πρέπει να ολοκληρωθεί κατά τη διάρκεια υποβολής της παραγγελίας. Σημείωση: για πληρωμές μέσω Paypal υπάρχει η επί πλέον χρέωση των 0,50 Ευρώ.
Προπληρωμή
Εάν θέλετε να προπληρώσετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε καταθέστε το πλήρες ποσό στον ακόλουθο τραπεζικό λογαριασμό:

zooplus AG
Commerzbank München
IBAN: DE64 7004 0041 0211 4411 01
SWIFT (BIC): COBADEFF700
Αριθμός τραπεζικού λογαριασμού: 211 441 101
Κωδικός αριθμός τράπεζας: 700 400 41

Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας λαμβάνετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σε ένα ξεχωριστό email. Παρακαλούμε κατά την μεταφορά του ποσού στο πεδίο όπου συμπληρώνετε την αιτία συναλλαγής να αναφέρετε οπωσδήποτε τον αριθμό παραγγελίας ή τον αριθμό τιμολογίου.

Στην περίπτωση προπληρωμής, η αποστολή των προϊόντων πραγματοποιείται αφού πρώτα κατατεθεί το ποσό στον λογαριασμό μας. Η κατάθεση του αναγραφόμενου στο τιμολόγιο ποσού πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 7 ημερών. Μέχρι τότε θα γίνει κράτηση της παραγγελίας σας.
Εάν η πληρωμή δεν έχει ολοκληρωθεί εντός των 7 ημερών, η παραγγελία σας θα ακυρωθεί αυτομάτως. Παρακαλούμε σημειώστε ότι η μεταφορά χρηματικών ποσών μπορεί να διαρκέσει από 2 έως 4 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με το πιστωτικό ίδρυμα. Μετά την λήξη της προθεσμίας θα λάβετε από εμάς ένα email υπενθύμισης.

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε απευθυνθείτε στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.

 

Γίνονται αποστολές με αντικαταβολή;

Όχι, προς το παρόν δεν είναι δυνατή η αποστολή προϊόντων με αντικαταβολή.

Ποιά είναι τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού σας;

zooplus AG
Commerzbank München
IBAN: DE64 7004 0041 0211 4411 01
SWIFT (BIC): COBADEFF700
Αριθμός τραπεζικού λογαριασμού: 211 441 101
Κωδικός αριθμός τράπεζας: 700 400 41

Σας παρακαλούμε να μην ξεχνάτε κατά την μεταφορά του ποσού να συμπληρώνετε στο πεδίο αιτίας της συναλλαγής, τον αριθμό παραγγελίας ή τον αριθμό τιμολογίου, προκειμένου να διευκολύνεται η ταξινόμηση της πληρωμής.

 

Πληρώνω με πιστωτική κάρτα. Πότε γίνεται η χρέωση;

Στην περίπτωση πληρωμής με πιστωτική κάρτα η χρέωση πραγματοποιείται εντός μιας εβδομάδας μετά την αποστολή των προϊόντων.

Παρέλαβα μια επιστολή υπενθύμισης πληρωμής / ειδοποίηση πληρωμής ενώ έχω ήδη πληρώσει. Τι πρέπει να κάνω;

Ευχαρίστως να ελέγξουμε τα στοιχεία σας. Παρακαλούμε δώστε μας την ακριβή ημερομηνία παραγγελίας, το ποσό χρέωσης καθώς και τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού. Μπορείτε να συμπληρώσετε αυτά τα στοιχεία στη Φόρμα Επικοινωνίας ή να μας τα στείλετε με email στη διεύθυνση: service@zooplus.gr

ΣΥΜΒΟΥΛΗ: κάποιες φορές κατά την αποστολή χρημάτων μέσω τραπεζικής εντολής μπορεί να προκύψουν ορισμένα μικρά λάθη, με αποτέλεσμα η πληρωμή σας να μην μπορεί να αντιστοιχηθεί με τον λογαριασμό πελάτη σας. Σε αυτές τις περιπτώσεις χρειαζόμαστε την βοήθεια σας. Παρακαλούμε να αναφέρετε πάντα στο πεδίο αιτίας συναλλαγής τον αριθμό πελάτη ή/και τον αριθμό τιμολογίου. Αυτά τα στοιχεία μπορείτε να τα βρείτε επάνω στο τιμολόγιο σας ή στο "η zooplus μου". Σας ευχαριστούμε.

Παρέλαβα μια επιστολή υπενθύμισης πληρωμής / ειδοποίηση πληρωμής ενώ σας έχω ήδη επιστρέψει ολικώς ή μερικώς τα προϊόντα. Τι πρέπει να κάνω;

Ευχαρίστως να ελέγξουμε τα στοιχεία σας. Παρακαλούμε στείλτε μας την απόδειξη παράδοσης με email στη διεύθυνση: service@zooplus.gr ή ταχυδρομικώς στην εξής διεύθυνση:

zooplus AG
Sonnenstraße 15
80331 München

Σε ποιά διεύθυνση μπορώ να επιστρέψω τα προϊόντα;

Παρακαλούμε χρησιμοποιήστε την παρακάτω διεύθυνση για τις επιστροφές σας:

  • zooplus AG
    c/o Dirks Consumer Logistics - Skalski-Logistic Park
    Wojkowice, ul. Wroclaw 36
    55-020 Zorawina

Η αποστολή των προϊόντων σε διεύθυνση διαφορετική από την προαναφερθείσα, μπορεί να καθυστερήσει την επεξεργασία του αιτήματος 1-2 εβδομάδες.
Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας γραπτώς πριν την επιστροφή των προϊόντων. Μαζί με τα προϊόντα παρακαλούμε να στέλνετε πάντα μαζί και την συμπληρωμένη φόρμα επιστροφής. Παρακαλούμε μην μας επιστρέφετε προϊόντα χωρίς να έχει προπληρωθεί το τέλος αποστολής.

 

Ποιό είναι το χρονικό όριο επιστροφής προϊόντων;

Για όλα τα προϊόντα που έχουν αγορασθεί από την zooplus ισχύει το δικαίωμα ακύρωσης εντός 14 ημερών. Εντός 14 ημερών μετά την παραλαβή των προϊόντων μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας και να επιστρέψετε τα προϊόντα, χωρίς να απαιτείται αιτιολόγηση.
Η προθεσμία ξεκινά το νωρίτερο με την παραλαβή των προϊόντων. Προκειμένου να εξασκήσετε το δικαίωμα επιστροφής των προϊόντων, πρέπει να μας ενημερώσετε στέλνοντας μας μια σαφή δήλωση (π.χ. γράμμα με το ταχυδρομείο ή email) σχετικά με την απόφαση σας να ακυρώσετε το συμβόλαιο. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το συνημμένο υπόδειγμα εντύπου ακύρωσης, το οποίο πρέπει πρώτα να συμπληρώσετε.Σχετικά με την ακύρωσή σας παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.
Για την επιστροφή των προϊόντων παρακαλούμε χρησιμοποιήστε την ακόλουθη διεύθυνση:

zooplus AG
Sonnenstraße 15
80331 München

Παρακαλούμε χρησιμοποιήστε για τον σκοπό αυτό τη Φόρμα Επικοινωνίας.Στην περίπτωση μιας επιτυχούς ακύρωσης, τα αμοιβαία οφέλη που προέκυψαν από την συναλλαγή επίσης ανακαλούνται. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο, με τον οποίο έγινε η αρχική συναλλαγή, εκτός αν, ρητώς, είχε συμφωνηθεί μαζί σας κάτι διαφορετικό. Σε καμία περίπτωση δεν θα επιβαρυνθείτε με επιπλέον χρεώσεις, ως αποτέλεσμα της επιστροφής χρημάτων. Παρακαλούμε κοινοποιήστε μας - εφόσον δεν μας είναι ήδη γνωστά - τα στοιχεία του τραπεζικού σας λογαριασμού. Εάν μας επιστρέψετε τα προϊόντα, ολικώς ή μερικώς, ή σε χειρότερη κατάσταση από την αρχική, πρέπει να μας αποζημιώσετε με το αντίστοιχο ποσό. Αυτό δεν ισχύει για την επιστροφή προϊόντων, των οποίων η χειροτέρευση οφείλεται αποκλειστικά στον έλεγχο τους - όπως θα συνέβαινε σε ένα κατάστημα.

Η επιστροφή προϊόντων γίνεται με προπληρωμένο τέλος αποστολής;

Μπορείτε να επιστρέψετε όλα τα προϊόντα, τα οποία αγοράσατε από την zooplus και δεν σας άρεσαν πληρώνοντας ολόκληρο το τέλος αποστολής.
Παρακαλούμε μην μας επιστρέφετε προϊόντα χωρίς να έχει προπληρωθεί το τέλος αποστολής. Στην περίπτωση που η επιστροφή των προϊόντων γίνει έγκαιρα και επιτυχώς, αναλαμβάνουμε το κόστος της επιστροφής.

Πότε και πώς επιστρέφονται τα τέλη αποστολής στην περίπτωση επιστροφής προϊόντων;

Τα τέλη αποστολής επιστρέφονται αμέσως εάν
a) τα προϊόντα που παραλάβατε δεν ανταποκρίνονται σε αυτά που παραγγείλατε και / ή
b) εάν ακυρώσετε το συμβόλαιο έγκαιρα και ολοκληρώσετε επιτυχώς την επιστροφή.

Η επιστροφή του κόστους γίνεται σύμφωνα με τις χρεώσεις του συνεργαζόμενου μεταφορέα DHL. Πρόσθετες χρεώσεις, όπως για παράδειγμα για αποστολή express ή για ογκώδη εμπορεύματα, δεν αποζημιώνονται. Προϊόντα τα οποία δεν μπορείτε να επιστρέψετε με μορφή πακέτου, μπορούμε να τα παραλάβουμε από εσάς. Παρακαλούμε επικοινωνήστε σχετικά με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.
Προκειμένου να μπορούμε να σας επιστρέψουμε τα τέλη αποστολής στην περίπτωση επιστροφής προϊόντων, παρακαλούμε να μας κοινοποιείτε πάντα, χρησιμοποιώντας τη Φόρμα Επικοινωνίας, το συνολικό κόστος αποστολής, καθώς αυτό δεν είναι πάντα εμφανές επάνω στο εισερχόμενο πακέτο.
Για πληρωμές μέσω πιστωτικής κάρτας και PayPal, σας επιστρέφουμε το τέλος αποστολής.

Το προϊόν που παρήγγειλα δεν μου αρέσει. Μπορώ να το επιστρέψω;

Ναι, μιας και η zooplus AG σας εξασφαλίζει το πλήρες δικαίωμα επιστροφής εντός 14 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων. Μπορείτε να ασκήσετε αυτό το δικαίωμα, κοινοποιώντας μας γραπτώς την ακύρωση σας. Μπορείτε για τον σκοπό αυτό να χρησιμοποιήσετε το πρότυπο έντυπο ακύρωσης. Για τη διαφύλαξη της προθεσμίας ακύρωσης αρκεί να μας ενημερώσετε για την άσκηση του δικαιώματος ακύρωσης πριν τη λήξη της προθεσμίας ακύρωσης.

Μπορείτε να επιστρέψετε όλα τα προϊόντα, τα οποία αγοράσατε από την zooplus και δεν σας άρεσαν, πληρώνοντας ολόκληρο το τέλος αποστολής.

Γιατί παρέλαβα τιμολόγιο με την παράδοση προϊόντων αλλαγής, ενώ έχω ήδη πληρώσει;

Όταν μας επιστρέφετε ένα προϊόν η αξία του θα πιστωθεί στον λογαριασμό πελάτη σας. Σε μια ακόλουθη αλλαγή, το υπάρχον πιστωτικό υπόλοιπο καλύπτεπται από το τιμολόγιο αλλαγής. Σε περίπτωση που έχετε ήδη πληρώσει την αρχική σας παραγγελία μέσω εμβάσματος, τραπεζικής εντολής ή πιστωτικής κάρτας, δεν προκύπτει καμία καινούρια χρέωση. Μπορείτε επομένως να αγνοήσετε το τιμολόγιο που παραλάβατε.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Σε περίπτωση που επιθυμείτε ένα άλλο προϊόν, διαφορετικό από αυτό της αρχικής σας παραγγελίας, για την αλλαγή σας, σας παρακαλούμε να καλύψετε το ποσό της διαφοράς.
Εάν το προϊόν αλλαγής της επιθυμίας σας είναι φθηνότερο από αυτό της αρχικής παραγγελίας, η διαφορά θα πιστωθεί φυσικά στον λογαριασμό πελάτη σας και υπολογίζεται σε μελλοντικές αγορές.

print Εκτυπώσιμη μορφή των γενικών όρων παράδοσης

Παρέχετε κάποιες εκπτώσεις ή άλλα προνόμια;

Έκπτωση εκτροφέα
Στα πλαίσια της δραστηριότητάς σας ως εκτροφέας, σας προσφέρουμε έκπτωση ύψους 10% για όλες τις παραγγελίες άνω των 100 Ευρώ. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ.

Εκπτωση για φιλοζωικά σωματεία & καταφύγια
Προσφέρουμε σε όλα τα εγγεγραμμένα και αναγνωρισμένα μη κερδοσκοπικά, φιλοζωικά σωματεία και καταφύγια ζώων έκπτωση ύψους 10% για όλες τις παραγγελίες άνω των 100 Ευρώ. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ.

Πώς μπορώ να εξαργυρώσω ένα κουπόνι;

Συμπληρώστε στο αντίστοιχο πεδίο τον ακριβή αριθμό του κουπονιού / κωδικό (παρακαλούμε προσέξτε να μην εισάγετε κενά) και κάντε κλικ στο κουμπί "Εξαργύρωση". Η αξία του κουπονιού αφαιρείται άμεσα από το συνολικό ποσό αγοράς. Παρακαλούμε λαμβάνετε πάντα υπόψη σας τις ισχύουσες προϋποθέσεις εξαργύρωσης του κουπονιού, όπως τη χρονική περίοδο ισχύος και το ελάχιστο όριο παραγγελίας.

Βοήθεια για την εξαργύρωση:

- Πληκτρολογήστε www.zooplus.gr
- Επιλέξτε τα προϊόντα που επιθυμείτε να αγοράσετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα
- τοποθετήστε τα προϊόντα στο καλάθι αγορών και κάντε κλικ στο κουμπί "Καροτσάκι αγορών"
- Συμπληρώστε τον αριθμό του κουπονιού ή τον εκπτωτικό κωδικό σαςστο αντίστοιχο πεδίο ώστε να ολοκληρωθεί η εξαργύρωση. Το ποσό που αντιστοιχεί στην αξία του κουπονιού αφαιρείται αυτόματα
- Δεν υφίσταται υποχρέωση για περαιτέρω παραγγελίες
- Στην περίπτωση που η αξία των προϊόντων του καλαθιού είναι μικρότερη της αξίας του κουπονιού, το υπολειπόμενο ποσό χάνεται
- Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο ένα κουπόνι ανά παραγγελία
- Ο συμψηφισμός ενός κουπονιού με προηγούμενες παραγγελίες δεν είναι δυνατός.

Μπορώ να συνδυάσω πολλά κουπόνια ή εκπτωτικές προσφορές ταυτόχρονα;

Σε κάθε περίπτωση μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο ένα κουπόνι ή εκπτωτική προσφορά ανά παραγγελία.

Μπορώ να ανταλλάξω το εκπτωτικό κουπόνι μου με μετρητά;

Η πληρωμή σε μετρητά, ή ο εκ των υστέρων συμψηφισμός με πρπηγούμενες παραγγελίες, δεν είναι εφικτή.

Μπορώ να αγοράσω από εσάς κουπόνια δώρου;

Μπορείτε να αγοράσετε από την zooplus Κουπόνια δώρου - Δωροεπιταγές αξίας 20, 25, 30 και 50 Ευρώ. Μπορείτε να επιλέξετε το κουπόνι που θέλετε και να το διαμορφώσετε σύμφωνα με τα γούστα σας, καθώς θα κάνετε την παραγγελία σας: σας παρακαλούμε να έχετε έτοιμα την ηλεκτρονική διεύθυνση email και το όνομα του παραλήπτη. Για τη διαμόρφωση του κουπονιού μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε οχτώ σχέδια ζώων, να γράψετε το δικό σας ευχετήριο μήνυμα, και να επιλέξετε την επιθυμητή ημερομηνία αποστολής.

Αφού πληρωθεί το κουπόνι, το αποστέλλουμε στην ηλεκτρονική διεύθυνση email που μας δώσατε. Παρακαλούμε σημειώστε: το κουπόνι θα αποσταλλεί μετά την παραλαβή της πληρωμής. Για πιο γρήγορη αποστολή επιλέξτε πληρωμή με πιστωτική κάρτα ή τραπεζική εντολή.

Με ποιό τρόπο αποστέλλεται το κουπόνι δώρου; Μπορώ να παραλάβω εγώ προσωπικά το κουπόνι δώρου;

Αποστέλλουμε το κουπόνι, την επιθυμητή ημερομηνία, μέσω email στην ηλεκτρονική διεύθυνση που μας δώσατε. Εάν προτιμάτε να παραλάβατε εσείς προσωπικά το κουπόνι, μπορείτε απλά να το στείλετε στη δική σας ηλεκτρονική διεύθυνση email. Μετά μπορείτε φυσικά να το τυπώσετε και να το παραδώσετε προσωπικά. Σε περίπτωση που θέλετε να παραλάβετε το κουπόνι το συντομότερο δυνατό, είναι προτιμότερο να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα. Μπορούμε έτσι να αποστείλουμε το κουπόνι την αμέσως επόμενη ημέρα.

Πώς μπορεί να εξαργυρωθεί ένα κουπόνι δώρου;

Ο παραλήπτης του κουπονιού μπορεί πολύ εύκολα να εξαργυρώσει το προσωπικό του κουπόνι καθώς θα κάνει την παραγγελία του, συμπληρώνοντας το αντίστοιχο πεδίο – το ποσό αφαιρείται αμέσως μετά αυτομάτως από το συνολικό ποσό χρέωσης.

Παρακαλούμε σημειώστε: Μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο ένα κουπόνι ανά παραγγελία. Γι'αυτό είναι σημαντικό να επιλέξετε ένα ποσό για το κουπόνι δώρου, το οποίο να μπορεί να χρησιμοποιήσει ο παραλήπτης πλήρως. Ποσά που δεν χρησιμοποιούνται παύουν να ισχύουν. Εάν επομένως δεν είστε σίγουροι, τι ακριβώς χρειάζεται ο παραλήπτης του δώρου, είναι προτιμότερο να του κάνετε δώρο δυο κουπόνια αξίας 50 Ευρώ, από ένα κουπόνι αξίας 100 Ευρώ.

Πώς μπορώ να αλλάξω τα προσωπικά μου στοιχεία;

Επιλέγοντας "η zooplus μου" μπορείτε να δείτε και να αλλάξετε τα προσωπικά σας στοιχεία, όπως διεύθυνση τιμολογίου, διεύθυνση παράδοσης, τρόπο πληρωμής, διανομέα κτλ.

Πώς μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία εισόδου στον λογαριασμό μου (διεύθυνση email και password - κωδικό πρόσβασης);

Επιλέγοντας "η zooplus μου" μπορείτε να δείτε και να αλλάξετε τη διεύθυνση email και το password που χρησιμοποιείτε για την σελίδα μας.

Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασής μου. Τι πρέπει να κάνω;

Παρακαλούμε συμπληρώστε στο πεδίο zooplus-Βοήθεια για τον κωδικό το email σας, με το οποίο εγγραφήκατε στην zooplus. Θα λάβετε αμέσως μετά ένα email με τον κωδικό σας.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο κωδικός που χρησιμοποιείτε για την σελίδα μας είναι κωδικοποιημένος και γι'αυτό δεν μπορούμε να σας τον δώσουμε τηλεφωνικά.

Πού μπορώ να βρω τον αριθμό πελάτη και τον αριθμό παραγγελίας μου;

Ο αριθμός της παραγγελίας σας βρίσκεται στο θέμα του email που σας στείλαμε με την τη βεβαίωση αποστολής, αμέσως μετά αφού ολοκληρώσατε την παραγγελία σας:

Μπορείτε επίσης να βρείτε τον αριθμό της παραγγελίας σας στην επιλογή "η zooplus μου". Κάνοντας ένα κλικ στις "Παραγγελίες" πορείτε να δείτε συνοπτικά όλες τις παραγγελίες σας. Τον εκάστοτε αριθμό παραγγελίας μπορείτε να τον βρείτε στη στήλη "Εντολή":

Τον δικό σας αριθμό πελάτη μπορείτε να τον βρείτε μαζί με τον αριθμό τιμολογίου επάνω στο τιμολόγιό σας, το οποίο σας αποστέλλεται με την μορφή εγγράφου PDF μέσω email. Ο αριθμός πελάτη βρίσκεται στην επάνω δεξιά γωνία:

Τον αριθμό πελάτη μπορείτε επίσης να τον βρείτε στο πεδίο σύνδεσης με το "η zooplus μου" κάτω από την επιλογή "Τα στοιχεία μου":

Προστατεύονται τα προσωπικά μου στοιχεία;

Η ασφάλεια των προσωπικών σας δεδομένων και η προστασία της ιδιωτικής σας ζωής, αποτελούν για εμάς ύψιστη προτεραιότητα. Έχουμε λάβει όλα τα απαραίτητα προληπτικά μέτρα, προκειμένου να αισθάνεστε ασφαλείς κάθε φορά που επισκέπτεσθε την σελίδα zooplus.gr. Αυτό ισχύει τόσο για την διεκπεραίωση της πληρωμής, όσο και για όλες τις υπόλοιπες πληροφορίες, τις οποίες μοιράζεστε μαζί μας. Μπορούμε ευχαρίστως να σας δώσουμε περαιτέρω πληροφορίες για τα υψηλά επίπεδα ασφαλείας που προσφέρουμε.

Τι είναι "η zooplus μου";

"η zooplus μου" είναι ο προσωπικός σας λογαριασμός στην zooplus, ο οποίος σας παρέχει διαφορετικά πλεονεκτήματα:

1. Έχετε πρόσβαση στα προσωπικά σας στοιχεία. Διευκολύνεται έτσι ακόμα περισσότερο η αγορά προϊόντων από την zooplus.
2. Έχετε πρόσβαση σε όλες τις λίστες με τα αγαπημένα σας και σε προηγούμενες παραγγελίες.
3. Λαμβάνετε συνεχώς σημαντικές πληροφορίες για προσφορές κτλ.
4. Μπορείτε να παρακολουθήσετε τις παραγγελίες σας μέχρι να φτάσουν στην πόρτα σας.
5. Απολαμβάνετε και εδώ πλήρη ασφάλεια μέσω της κωδικοποίησης SSL.
6. Μπορείτε να δείτε πόσους bonus πόντους έχετε μαζέψει και όταν συγκεντρώσετε τον επιθυμητό αριθμό, να επιλέξετε την πριμοδότηση της αρεσκείας σας.

Πώς λειτουργεί το πρόγραμμα bonus της zooplus;

Το πρόγραμμα bonus της zooplus σας επιβραβεύει για την εμπιστοσύνη που δείχνετε στην zooplus. Επωφεληθείτε διπλά από τις αγορές σας: παραγγείλτε τροφές και αξεσουάρ για το κατοικίδιό σας, και συγκεντρώστε ταυτόχρονα πόντους zooplus για την πριμοδότηση της επιλογής σας. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ.

Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τους πόντους zooplus;

Μπορείτε να ανταλλάξετε τους πόντους zooplus με την πριμοδότηση της αρεσκείας σας: Πριμοδοτήσεις.

Μπορώ να εξαργυρώσω τους bonus πόντους με μετρητά;

Όχι, οι πόντοι και τα κουπόνια που έχετε δεν μπορούν να εξαργυρωθούν με μετρητά.

Έχω περισσότερους από έναν λογαριασμούς. Μπορώ να συμψηφίσω τους bonus πόντους μου;

Όχι, μπορείτε να εξαργυρώσετε τους zooplus πόντους ενός μόνο zooplus λογαριασμού. Σας συμβουλεύουμε επομένως, να κάνετε τις παραγγελίες σας πάντα από τον ίδιο λογαριασμό. Οι zooplus πόντοι δεν μεταφέρονται.

Πώς λειτουργεί το πρόγραμμα συνεργατών σας;

 

Πώς επιβραβεύετε τη σύσταση της εταιρείας σε φίλους;

Είστε ήδη ένας ικανοποιημένος πελάτης της zooplus και θέλετε να ενημερώσετε τους φίλους / γνωστούς σας για τα πλεονεκτήματα της zooplus; Στείλτε απλά ένα email σύστασης για την zooplus, μαζί με ένα κουπόνι zooplus αξίας 10% στους φίλους / γνωστούς σας. Θα ανταμειφθείτε φυσικά με κάποια πριμοδότηση. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ.