-
1. Πεδίο ισχύος
Οι παρόντες Γενικοί Όροι Συναλλαγών (ΓΟΣ) ισχύουν για όλες τις παραγγελίες και τις παραδόσεις ανάμεσα στην zooplus SE, Sonnenstraße 15, 80331 München, (στο εξής: zooplus) και τους πελάτες του ηλεκτρονικού καταστήματος www.zooplus.gr.
-
2. Σύμβαση παραγγελίας Σύναψη σύμβασης Περιορισμοί ποσότητας Εμπορική Μεταπώληση
α) Σύμβαση παραγγελίας
- Η zooplus προσφέρει στους πελάτες της μεγάλη ποικιλία προϊόντων για κατοικίδια ζώα. Κάνοντας κλικ στα προϊόντα ή στα ονόματα των προϊόντων ο πελάτης μπορεί να δει τις σχετικές πληροφορίες, π.χ. τα αξεσουάρ, το μέγεθος ή τις διάφορες γεύσεις. Επιλέγοντας τον επιθυμητό αριθμό και κάνοντας κλικ στο σύμβολο με το καλάθι, το προϊόν τοποθετείται μέσα σε ένα εικονικό καλάθι.
- Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Καλάθι", όπως φαίνεται στο επάνω, δεξί μέρος της σελίδας, ο πελάτης μπορεί να έχει μια επισκόπηση του καλαθιού και ανά πάσα στιγμή να ελέγξει ποια προϊόντα βρίσκονται στο εικονικό καλάθι, και αν χρειάζεται να κάνει αλλαγές.
- Εάν ο πελάτης θέλει να ολοκληρώσει την αγορά, μπορεί να πατήσει το κουμπί "προχωρήστε σε πληρωμή". Πελάτες, οι οποίοι ήδη έχουν λογαριασμό μπορούν σε αυτό το σημείο να πληκτρολογήσουν το όνομα χρήστη και τον κωδικό τους, προκειμένου να χρησιμοποιηθούν αυτόματα οι ήδη αποθηκευμένες πληροφορίες για την παραγγελία. Εναλλακτικά, ο πελάτης μπορεί να εγγραφεί ως νέος πελάτης και να δημιουργήσει έναν λογαριασμό ή να προχωρήσει στην αγορά χωρίς τη δημιουργία λογαριασμού. Σε αυτήν την περίπτωση ο πελάτης πρέπει στην επόμενη σελίδα να δώσει τη διεύθυνσή του, καθώς και τα στοιχεία του τρόπου πληρωμής.
- Κάνοντας ακόμα ένα κλικ στο κουμπί "Επόμενο" ο πελάτης φθάνει στο προτελευταίο βήμα της παραγγελίας, την "Προεπισκόπηση". Εδώ ο πελάτης βλέπει συνοπτικά την παραγγελία του, με πληροφορίες για την τιμή (συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α.) καθώς και πληροφορίες για τον τρόπο παράδοσης και τα έξοδα αποστολής.
- Η παραγγελία ολοκληρώνεται κάνοντας κλικ στο κουμπί "Αγορά". Με αυτόν τον τρόπο υποβάλλεται μια δεσμευτική προσφορά.
β) Σύναψη σύμβασης
Τα προϊόντα που προσφέρονται στο κατάστημα πωλούνται αποκλειστικά σε μη εμπορικά άτομα, δηλαδή μόνο σε καταναλωτές που συνάπτουν τη νόμιμη συναλλαγή για σκοπούς που δεν μπορούν να αποδοθούν ούτε στην εμπορική ούτε στην ανεξάρτητη επαγγελματική τους δραστηριότητα. Οι προσφορές που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα μας www.zooplus.gr δεν απευθύνονται επομένως σε Επιχειρήσεις. Επιχειρήσεις είναι τα φυσικά ή νομικά πρόσωπα ή οι νομικά ικανές προσωπικές εταιρείες που, κατά τη σύναψη μιας σύμβασης, ενεργούν στο πλαίσιο της άσκησης της εμπορικής ή της ανεξάρτητης επαγγελματικής τους δραστηριότητας.
Οι περιγραφές των εμπορευμάτων στο ηλεκτρονικό κατάστημα έχουν ως σκοπό την επεξήγηση και δεν αποτελούν δεσμευτική προσφορά για αγορά. Από την πλευρά του ο πελάτης κάνει μια δεσμευτική προσφορά για την ολοκλήρωση του συμβολαίου αγοραπωλησίας, ολοκληρώνοντας την διαδικασία παραγγελίας κάνοντας κλικ στο κουμπί "Αγορά". Ο πελάτης λαμβάνει τότε μέσω E-Mail μια αυτοματοποιημένη επιβεβαίωση της λήψης της παραγγελίας (Επιβεβαίωση παραγγελίας). Η επιβεβαίωση παραγγελίας δεν αποτελεί αποδοχή της προσφοράς. Το συμβόλαιο με την zooplus τίθεται σε ισχύ, όταν η zooplus αποστείλει στον πελάτη τα προϊόντα και επιβεβαιώσει την αποστολή τους με ένα E-Mail (Επιβεβαίωση αποστολής).
γ) Σύναψη σύμβασης με προπληρωμή
Κατά παρέκκλιση της παραγράφου 2.Β., εάν στην επιλογή του τρόπου πληρωμής επιλεγεί τη προπληρωμή, το συμβόλαιο με την zooplus τίθεται σε ισχύ με την αποστολή των πληροφοριών πληρωμής. Οι εν λόγω πληροφορίες πληρωμής αποστέλλονται στον πελάτη εντός 24 ωρών από τη διαβίβαση της παραγγελίας του. Η επιβεβαίωση παραγγελίας δεν λογίζεται ως πληροφορίες πληρωμής. Με τη διαδικασία της προπληρωμής το τιμολόγιο καθίσταται πληρωτέο με τη λήψη των πληροφοριών πληρωμής. Το τιμολόγιο πρέπει να πληρωθεί εντός 7 ημερών από τη λήψη των πληροφοριών πληρωμής, μέσω εμβάσματος στον λογαριασμό που αναφέρεται στην παράγραφο 8.Ε. Για την τήρηση της προθεσμίας πληρωμής ουσιαστικό ρόλο παίζει η κατάθεση του ποσού στον λογαριασμό μας. Εάν εντός 7 ημερών δεν σημειωθεί καμία κατάθεση στον λογαριασμό που αναφέρεται στην παράγραφο 8.Ε. η παραγγελία του πελάτη ακυρώνεται αυτόματα.
δ) Περιορισμοί ποσότητας, Εμπορική μεταπώληση
Τα προσφερόμενα αγαθά πωλούνται μόνο σε συνήθεις εγχώριες ποσότητες και μόνο σε άτομα που είναι ενήλικα. (Κατά περίπτωση: μέγιστη επιτρεπόμενη αξία παραγγελίας). Δεν επιτρέπεται η εμπορική μεταπώληση αγαθών. Η zooplus διατηρεί το δικαίωμα να μην αποδέχεται συμβατικές προσφορές που φαίνεται να γίνονται με σκοπό την εμπορική μεταπώληση αγαθών.
-
3. Τιμές και Έξοδα αποστολής
α) Τιμές
Όλες οι τιμές περιλαμβάνουν τον νόμιμο Φ.Π.Α. και λοιπές νόμιμες επιβαρύνσεις, καθώς και τυχόν έξοδα αποστολής.
β) Έξοδα αποστολής
Στη σελίδα Αποστολή & Παράδοση μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα έξοδα αποστολής.
-
4. Παράδοση
Ο χρόνος παράδοσης ανέρχεται σε 5 - 10 ημέρες, εκτός αν αναφέρεται διαφορετικά. Πληροφορίες για τους Όρους παράδοσης και αποστολής μπορείτε να βρείτε εδώ.
Σε περίπτωση που δεν είναι όλα τα προϊόντα διαθέσιμα η zooplus μπορεί, αναλαμβάνοντας τα έξοδα, να τα αποστείλει με χωριστές αποστολές, αρκεί προφανώς ο πελάτης να είναι σύμφωνος.
Στην περίπτωση που η zooplus δεν μπορεί να παραδώσει το προϊόν, χωρίς ιδία ευθύνη, διότι οι προμηθευτές της δεν την έχουν εφοδιάσει, μπορεί να ανακαλέσει το συμβόλαιο. Σε αυτήν την περίπτωση η zooplus θα ενημερώσει άμεσα τον πελάτη και θα του προτείνει ένα παρόμοιο προϊόν. Εάν το παρόμοιο προϊόν δεν είναι διαθέσιμο, ή ο πελάτης δεν επιθυμεί να του αποσταλεί κάποιο παρόμοιο προϊόν, η zooplus θα επιστρέψει στον πελάτη τα χρήματα που έχει ήδη καταβάλει.
Για χώρες εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης οι παραδόσεις είναι αδασμολόγητες. Για παραδόσεις σε χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, ιδιαίτερα στην Ελβετία, επιβαρύνεται ο πελάτης με επιπλέον δασμούς, φόρους και τέλη.
Στην περίπτωση που τα παραδοθέντα προϊόντα εμφανίσουν ζημιές που προξενήθηκαν κατά την μεταφορά, ο πελάτης πρέπει να ειδοποιήσει την zooplus το συντομότερο δυνατό. Με αυτόν τον τρόπο, η zooplus διατηρεί το δικαίωμα να υποβάλλει παράπονα στον μεταφορέα ή στην εταιρεία ασφάλισης μεταφορών. Εάν ο πελάτης παραλείψει να ενημερώσει την zooplus για την παραλαβή ενός προϊόντος που έχει υποστεί ζημιά, αυτό δεν επιφέρει καμία αλλαγή στα νόμιμα δικαιώματα του αναφορικά με την εγγύηση.
Προκειμένου να διεκπεραιώσει κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο την αποστολή των προϊόντων, η zooplus διαβιβάζει στην εκάστοτε εταιρεία διανομής το E-Mail και το τηλέφωνο - εφόσον ο πελάτης το έχει ήδη δώσει στην zooplus - του πελάτη. Η διαβίβαση αυτή είναι αναπόσπαστο στοιχείο της συμβολαιακής σχέσης με την zooplus. Ο πελάτης δεν έχει κανένα δικαίωμα επιλογής ή προσφυγής. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά μπορείτε να βρείτε στη σελίδα με τις υποδείξεις για την προστασία των δεδομένων στην παράγραφο 1.Β.
-
5. Επιφύλαξη κυριότητας
Μέχρι την ολοκλήρωση της πληρωμής τα προϊόντα παραμένουν στην ιδιοκτησία της zooplus. Πριν τη μεταβίβαση της ιδιοκτησίας δεν επιτρέπεται η ενεχυρίαση, η μεταβίβαση κυριότητας, η τροποποίηση ή η αναμόρφωση χωρίς τη συγκατάθεση της zooplus.
-
6. Δικαίωμα ακύρωσης
Πελάτες, οι οποίοι είναι καταναλωτές, έχουν δικαίωμα ακύρωσης εντός 14 ημερών. Ως καταναλωτής θεωρείται κάθε φυσικό πρόσωπο, το οποίο διενεργεί νόμιμες συναλλαγές για σκοπούς που δεν μπορούν να αποδοθούν ούτε σε εμπορικές δραστηριότητες, αλλά ούτε και σε δραστηριότητες σε πλαίσιο επαγγελματικής αυτοαπασχόλησης. Σχετικά με το σε ποιες περιπτώσεις ισχύει το δικαίωμα ακύρωσης και σε ποιες όχι ισχύουν οι ακόλουθοι κανόνες. Σε περίπτωση επί πλέον ερωτήσεων σχετικά με την ακύρωση μπορείτε να απευθυνθείτε στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της zooplus.
Πληροφορίες για την ακύρωση
Δικαίωμα ακύρωσης
Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε το συμβόλαιο εντός 14 ημερών, χωρίς να χρειάζεται να αναφέρετε τους λόγους. Η προθεσμία ακύρωσης λήγει 14 ημέρες μετά την ημέρα, κατά την οποία εσείς ή κάποιο άτομο εξουσιοδοτημένο από εσάς - το οποίο όμως δεν μπορεί να είναι ο μεταφορέας - αποκτήσατε τη φυσική κατοχή και του τελευταίου προϊόντος.
Για να κάνετε χρήση του δικαιώματος ακύρωσης πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας (zooplus SE, Sonnenstr. 15, 80331 München, Deutschland, service@zooplus.gr) και να μας ενημερώσετε μέσω μιας σαφούς δήλωσης (π.χ. με ένα γράμμα μέσω ταχυδρομείου ή με ένα E-Mail) για την απόφαση σας να ακυρώσετε αυτό το συμβόλαιο. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το συνημμένο υπόδειγμα εντύπου ακύρωσης, το οποίο όμως πρέπει να συμπληρώσετε εσείς οι ίδιοι.
Για την τήρηση της προθεσμίας ακύρωσης, αρκεί να μας ενημερώσετε για την άσκηση του δικαιώματος ακύρωσης πριν τη λήξη της προθεσμίας ακύρωσης.
Συνέπειες της ακύρωσης
Εάν ακυρώσετε το συμβόλαιο θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα, τα οποία έχετε ήδη καταβάλλει, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής (με εξαίρεση των επιπρόσθετων εξόδων, τα οποία προέκυψαν από την επιλογή διαφορετικού τρόπου παράδοσης σε σχέση με τον προκαθορισμένο από εμάς και ευνοϊκότερο τρόπο παράδοσης). Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει άμεσα και το πολύ εντός δεκατεσσάρων ημερών από την ημέρα που θα ενημερωθούμε για την ακύρωση του συμβολαίου. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο κάνατε εσείς αρχικά την πληρωμή, εκτός εάν έχει ρητώς συμφωνηθεί μαζί σας κάτι διαφορετικό. Σε καμία περίπτωση δεν θα επιβαρυνθείτε με επιπλέον χρεώσεις, ως αποτέλεσμα της επιστροφής χρημάτων. Μπορούμε να αρνηθούμε την επιστροφή χρημάτων, μέχρι να παραλάβουμε τα προϊόντα ή μέχρι να μας παρουσιάσετε αποδείξεις ότι έχετε αποστείλει τα προϊόντα, ανάλογα με το ποιο θα προηγηθεί χρονικά.
Οφείλετε να μας στείλετε τα προϊόντα ή να μας τα παραδώσετε άμεσα και σε κάθε περίπτωση το αργότερο εντός δεκατεσσάρων ημερών από την ημέρα που μας ενημερώσατε για την ακύρωση του συμβολαίου στη διεύθυνση:
zooplus SE
c/o Dirks Consumer Logistics GmbH
Wroclawska 36 PL-50020 Zorawina
Poland
Η προθεσμία τηρείται εφόσον μας στείλετε τα προϊόντα εντός δεκατεσσάρων ημερών πριν τη λήξη της προθεσμίας.
Εμείς αναλαμβάνουμε τα έξοδα για την επιστροφή των προϊόντων.
Εσείς είστε υπεύθυνοι για την ενδεχόμενη απώλεια της αξίας των προϊόντων, μόνο στην περίπτωση που η απώλεια αυτή οφείλεται σε λανθασμένους χειρισμούς του προϊόντος εκ μέρους σας, προκειμένου να διαπιστώσετε πώς λειτουργεί το προϊόν, να εξακριβώσετε τα χαρακτηριστικά του ή την ποιότητά του.
Τέλος ενημέρωσης για την ακύρωση
Εξαιρέσεις του δικαιώματος ακύρωσης
Το δικαίωμα ακύρωσης δεν ισχύει στην περίπτωση παράδοσης προϊόντων
- τα οποία δεν είναι προκατασκευασμένα, και για την κατασκευή των οποίων ο καθορισμός των προδιαγραφών έγινε από το χρήστη, ή όταν τα προϊόντα διαμορφώθηκαν χωρίς αμφιβολία βάσει των αναγκών του καταναλωτή, ή για προϊόντα τα οποία μπορεί να χαλάσουν κατά την αποστολή τους ή στο μεταξύ να παρέλθει σύντομα η ημερομηνία λήξης τους,
- των οποίων η επιστροφή δεν ενδείκνυται για λόγους προστασίας της υγείας ή της υγιεινής, όταν η σφραγίδα έχει αφαιρεθεί μετά την παράδοση,
- τα οποία έχουν αναμιχθεί με άλλα προϊόντα και λόγω της σύνθεσης τους δεν μπορούν να διαχωριστούν.
Έντυπο ακύρωσης
Πρότυπο εντύπου ακύρωσης
(Εάν θέλετε να ακυρώσετε το συμβόλαιο, παρακαλούμε συμπληρώστε το παρόν πρότυπο και στείλτε
το μας πίσω)
— Προς zooplus SE, Kundenservice, Sonnenstraße 15, 80331 München, service@zooplus.gr
— Με το παρόν ακυρώνω/ακυρώνουμε (*) το συμβόλαιο που σύναψα/συνάψαμε (*) για την αγορά
των παρακάτω προϊόντων/την παροχή των παρακάτω υπηρεσιών (*):
— Παραγγελία στις/παραλαβή στις (*)
— Όνομα καταναλωτή/καταναλωτών
— Διεύθυνση καταναλωτή/καταναλωτών
— Υπογραφή καταναλωτή/καταναλωτών (μόνο στην περίπτωση έγγραφης γνωστοποίησης)
— Ημερομηνία
_______________
(*) Παρακαλούμε διαγράψτε αυτό που δεν ισχύει.
-
7. Εγγύηση και ευθύνη
Ισχύουν τα νόμιμα δικαιώματα εγγύησης.
Διαιτητικές τροφές που έχουν προταθεί από κτηνίατρο πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο υπό τη συχνή παρακολούθηση του κτηνιάτρου. Κατά τη διάρκεια χρήσης των συγκεκριμένων τροφών πρέπει να επισκέπτεστε τον κτηνίατρο τακτικά (κάθε 6 μήνες) προκειμένου να διενεργεί εξετάσεις, και στην περίπτωση επιδείνωσης της κατάστασης της υγείας του κατοικιδίου σας πρέπει να τον ενημερώσετε άμεσα. Η zooplus δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για τις συνέπειες που μπορεί να έχει η λανθασμένη ή ιατρικά μη ενδεδειγμένη χρήση διαιτητικών τροφών.
-
8. Τρόποι πληρωμής και Κουπόνια
Τρόποι πληρωμής
Η πληρωμή των προϊόντων μπορεί να γίνει, ανάλογα με την επιλογή σας, με πιστωτική κάρτα, Paypal ή με προπληρωμή (πριν από την παράδοση). Η zooplus επιφυλάσσεται του δικαιώματος της, σε συγκεκριμένες περιπτώσεις ή ανάλογα με τον τρόπο παράδοσης που έχει επιλέξει ο πελάτης, να κάνει δεκτούς μόνο συγκεκριμένους τρόπους πληρωμής. Η πληρωμή μέσω αποστολής χρημάτων ή επιταγών, δεν είναι δυνατή.
α) Πληρωμή με πιστωτική κάρτα
Στην περίπτωση πληρωμής με πιστωτική κάρτα η χρέωση του τραπεζικού λογαριασμού γίνεται εντός μιας εβδομάδας από την αποστολή των προϊόντων (δεχόμαστε MasterCard, Visa, Diners Club και American Express).
β) Προπληρωμή
Εάν ο πελάτης επιθυμεί να προπληρώσει το ποσό, μπορεί κάνει κατάθεση στον παρακάτω λογαριασμό, εντός 7 ημερών από την επιβεβαίωση της παραγγελίας.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την μέθοδο της προπληρωμής μπορείτε να βρείτε στη σελίδα Βοήθεια.
Στοιχεία τραπεζικού λογαριασμού:
zooplus SE
Commerzbank München
IBAN: DE64 7004 0041 0211 4411 01
SWIFT (BIC): COBADEFF700
Αριθμός τραπεζικού λογαριασμού: 211 441 101
Κωδικός αριθμός τράπεζας: 700 400 41γ) PAYPAL
Κουπόνια
Για την εξαργύρωση ενός κουπονιού ισχύουν ορισμένες προϋποθέσεις, όπως το ελάχιστο όριο παραγγελίας, η χρονική περίοδος ισχύος κτλ. Οι σχετικές πληροφορίες αναγράφονται επάνω στα κουπόνια. Σε κάθε περίπτωση, ένα μόνο κουπόνι μπορεί να εξαργυρωθεί ανά παραγγελία. Η πληρωμή σε μετρητά, καθώς και ο εκ των υστέρων συμψηφισμός με προηγούμενες παραγγελίες, δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν. Η μεταπώληση δεν επιτρέπεται.
Εάν ο πελάτης καθυστερήσει να πληρώσει, η τιμή αγοράς τοκίζεται για τη διάρκεια της καθυστέρησης με 5 ποσοστιαίες μονάδες του βασικού επιτοκίου της Ε.Κ.Τ. Εάν ο πελάτης δεν είναι καταναλωτής, οι τόκοι υπερημερίας ανέρχονται στις 8 ποσοστιαίες μονάδες του βασικού επιτοκίου. Η zooplus επιφυλάσσεται του δικαιώματος της, να καταστήσει απαιτητό, έναντι απόδειξης, ένα υψηλότερο ποσό αποζημίωσης λόγων ζημίας από την υπερημερία.
Τιμολόγια
Η zooplus έχει το δικαίωμα να εκδίδει τιμολόγια στον πελάτη ηλεκτρονικά. Τα ηλεκτρονικά τιμολόγια αποστέλλονται στον πελάτη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε μορφή PDF.
Ο τιμολογούμενος φόρος επί των πωλήσεων δεν παρέχει στον πελάτη δικαίωμα μείωσης του φόρου εισροών.
-
9. Προστασία δεδομένων
Η zooplus αντιμετωπίζει πολύ σοβαρά την προστασία δεδομένων των πελατών της. Την πολιτική απορρήτου της zooplus μπορείτε να δείτε εδώ.
-
10. Marketing & Επικοινωνία Πελατών
Εφόσον ο πελάτης υπογράψει συμβόλαιο με την zooplus και για την ολοκλήρωση του συμβολαίου δώσει τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του (E-Mail), η zooplus έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει τη συγκεκριμένη ηλεκτρονική διεύθυνση (διεύθυνση E-Mail) του πελάτη για άμεση διαφήμιση ορισμένων παρόμοιων προϊόντων ή υπηρεσιών.
Ο πελάτης αντίστοιχα έχει το δικαίωμα ανά πάσα στιγμή να ανακαλέσει τη συγκατάθεσή του για τη χρήση της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (E-Mail) στέλνοντας ένα email στη διεύθυνση service@zooplus.gr, χωρίς πρόσθετο κόστος πέραν του κόστους μετάδοσης που ενδέχεται να προκύψει με βάση τις βασικές χρεώσεις.
-
11. Διαχειριστής ηλεκτρονικού καταστήματος
zooplus SE
Sonnenstraße 15 80331 München
Εκπροσωπείται από το Διοικητικό Συμβούλιο:
Dr. Cornelius Patt
Andreas Maueröder
Dr. Mischa Ritter
Πρόεδρος Εποπτικού Συμβουλίου:
Stefan Goetz
Έδρα της εταιρείας: Μόναχο
Περιφερειακό Δικαστήριο Μονάχου, HRB 273759
ΑΦΜ: EL997181585
-
12. zooplus Πόντοι (zooΠόντοι) - zooplus Πρόγραμμα Επιβράβευσης
Με την εγγραφή ενός πελάτη και τη δημιουργία ενός λογαριασμού „η zooplus μου“ καθώς και με την πρώτη παραγγελία, ο πελάτης έχει αυτομάτως το δικαίωμα δωρεάν συμμετοχής στο πρόγραμμα Επιβράβευσης της zooplus. Λεπτομέρειες για τους όρους συμμετοχής θα βρείτε εδώ.
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με την οποία γίνεται η εγγραφή (E-Mail) χρησιμοποιείται από την zooplus για την ενημέρωση του πελάτη για την κατάσταση των zooΠόντων του. Ο πελάτης έχει το δικαίωμα ανά πάσα στιγμή να αντιταχθεί στη χρήση της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (διεύθυνση E-Mail), χωρίς οποιαδήποτε χρέωση πέραν του κόστους μετάδοσης σε βασικές τιμές.
Αποκλεισμός από την πίστωση zooΠόντων
Η zooplus διατηρεί το δικαίωμα να μην πιστώσει zooΠόντους από τις προσφορές συμβάσεων που φαίνεται να υποβάλλονται με σκοπό την εμπορική μεταπώληση των αγαθών.
-
13. Ηλεκτρονική Επίλυση Διαφορών για καταναλωτές
Η επίσημη ιστοσελίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών είναι διαθέσιμη στο σύνδεσμο www.ec.europa.eu/consumers/odr.
Ορισμένοι έμποροι λιανικής είναι υποχρεωμένοι από το νόμο να συμμετέχουν, αλλά αυτό δεν ισχύει για την περίπτωση της zooplus. Η zooplus δεν είναι ούτε υποχρεωμένη ούτε πρόθυμη να συμμετάσχει σε ένα σύστημα επίλυσης διαφορών.
-
14. Τελικές διατάξεις
Σε περίπτωση που κάποια διάταξη των Γενικών Όρών Συναλλαγών καταστεί ανενεργή, το συμβόλαιο παραμένει κατά τα άλλα σε ισχύ. Ισχύει το γερμανικό δίκαιο κατ'αποκλεισμό του δικαίου αγοραπωλησίας της Ε.Ε. (CISG). Η επιλογή του εφαρμοστέου δικαίου ισχύει μόνο εφόσον έχει αναιρεθεί, μέσω υποχρεωτικών κανονισμών, η προστασία που παρέχει η χώρα, στην οποία διέμενε ο πελάτης κατά τη χρονική στιγμή της παραγγελίας.
-
15. Εκτυπώσιμη μορφή των ΓΟΣ
Κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο "Εκτυπώσιμη μορφή των ΓΟΣ" μπορείτε να εκτυπώσετε απευθείας τους ΓΟΣ ή να τους αποθηκεύσετε στον υπολογιστή σας.
Τελευταία αναθεώρηση ΓΟΣ: 11.03.2022