Βοήθεια

Πώς μπορώ να Παραγγείλω;

Είναι πραγματικά πολύ εύκολο να κάνετε τις αγορές σας από την zooplus, γρήγορα και με ασφάλεια. Η κωδικοποίηση SSL εγγυάται την ασφαλή διεκπεραίωση της πληρωμής σας.

Για να κάνετε τις αγορές σας πρέπει να ακολουθήσετε την παρακάτω διαδικασία:

1) Επιλογή προϊόντος από το κατάστημα - αναζήτηση και προσθήκη στο καλάθι

Επιλέξτε ένα προϊόν και τοποθετήστε το στο καλάθι αγορών. Μπορείτε να το κάνετε απευθείας από τη λίστα προϊόντων. 

Δίπλα σε κάθε προϊόν υπάρχει μια λεπτομερής περιγραφή μαζί με μια εικόνα σε μεγέθυνση. Εδώ μπορείτε επίσης να προσθέσετε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν στο καλάθι αγορών σας.

Αφού τοποθετήσετε ένα προϊόν στο καλάθι, το περιεχόμενό του θα ανανεωθεί. Μια προεπισκόπηση του καλαθιού αγορών σας είναι πάντα διαθέσιμη όταν κάνετε κλικ στο εικονίδιο "Καλάθι αγορών" που βρίσκεται σε κάθε σελίδα στην επάνω δεξιά γωνία. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε πάντα να ελέγχετε το περιεχόμενο του καλαθιού σας. Επίσης εδώ μπορείτε να ελέγξετε τη συνολική αξία των επιλεγμένων προϊόντων σας.

Φυσικά, Μπορείτε να αφαιρέσετε προϊόντα από το καλάθι σας ή να αλλάξετε τον αριθμό τους ανά πάσα στιγμή. Δεν είστε υποχρεωμένοι να αγοράσετε όλα τα προϊόντα που έχετε επιλέξει. 

Τώρα μπορείτε να συνεχίσετε τις αγορές σας και να επιλέξετε διάφορα προϊόντα. Μπορείτε να ελέγξετε ανά πάσα στιγμή το καλάθι σας, κάνοντας κλικ στο κουμπί "Καλάθι αγορών".

2) Καλάθι αγορών - αριθμός προϊόντων, κουπόνια και πληρωμή

Το καλάθι λειτουργεί ως μια λίστα αγορών. Το καλάθι είναι μια λίστα με όλα τα προϊόντα που έχετε επιλέξει από το κατάστημα.

Μπορείτε να αλλάξετε την ποσότητα ενός προϊόντος κάνοντας κλικ στο "-", ώστε να μειώσετε την ποσότητα των προϊόντων ή στο "+" για να αυξήσετε την ποσότητα των προϊόντων. Για να αφαιρέσετε ένα προϊόν από το καλάθι σας, απλά κάντε κλικ στο ειδκονίδιο με τον κάδο και το προϊόν θα αφαιρεθεί από το καλάθι σας. Μπορείτε επίσης να δείτε τη συνολική αξία της παραγγελίας σας και τα έξοδα αποστολής στο καλάθι αγορών σας.

Έχετε κουπόνι zooplus;

Εισάγετε προσεκτικά τον κωδικό κουπονιού σας στο πεδίο "Εκπτωτικό Κουπόνι" και ενεργοποιήστε το. Το κουπόνι θα εμφανιστεί αμέσως στο καλάθι αγορών σας. Παρακαλείστε να τηρείτε τους όρους του κουπονιού, π.χ. ελάχιστο ποσό παραγγελίας και ημερομηνία λήξης. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο ένα κουπόνι ανά παραγγελία. Δεν είναι δυνατή η ανάληψη μετρητών ή η χρήση ενός κουπονιού σε προηγούμενη παραγγελία.

Φυσικά, μπορείτε να αλλάζετε μεταξύ καλαθιού και καταστήματος ανά πάσα στιγμή κατά τη διάρκεια των αγορών σας, ενώ μπορείτε επίσης να αλλάζετε τις ποσότητες των προϊόντων που θέλετε να αγοράσετε.

Όταν ολοκληρώσετε τις αγορές σας, πατήστε το κουμπί "Ολοκλήρωση Παραγγελίας" στο κάτω μέρος της σελίδας.

3) Εγγραφή/Σύνδεση στη zooplus

Αφού επιλέξετε όλα τα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε, μπορείτε να ζητήσετε να ολοκληρωθεί η παραγγελία σας. Εδώ μπορείτε να συμπληρώσετε τα στοιχεία πληρωμής και να ολοκληρώσετε την πληρωμή.

Οι πελάτες οι οποίοι είναι ήδη εγγεγραμμένα μέλη, πρέπει απλά να συνδεθούν στο λογαριασμό τους χρησιμοποιώντας το email και τον προσωπικό κωδικό τους, πριν μπορέσουν να υποβάλλουν την παραγγελία τους.

Οι νέοι πελάτες πρέπει να επιλέξουν το πεδίο "Νέος Πελάτης", να συμπληρώσουν το email τους και να κάνουν κλικ στο κουμπί "Εγγραφή" για να προχωρήσουν στην φόρμα της παραγγελίας.

4) Ολοκλήρωση παραγγελίας

Συνιστούμε σε όλους τους πελάτες μας να εγγραφούν στη zooplus και να επιλέξουν έναν προσωπικό κωδικό πρόσβασης, ώστε να μην χρειάζεται να συμπληρώνετε τη φόρμα την επόμενη φορά που θα ψωνίσετε.

Μπορείτε τώρα να συμπληρώσετε τα στοιχεία αποστολής και χρέωσης, καθώς και τα υπόλοιπα στοιχεία πληρωμής στην φόρμα παραγγελίας. Παρακαλούμε συμπληρώστε έναν έγκυρο αριθμό επικοινωνίας, ώστε ο μεταφορέας να μπορεί να επικοινωνήσει μαζί σας, σχετικά με την παραγγελία σας.

Τα προσωπικά στοιχεία που υποβάλλετε στην zooplus δεν μεταβιβάζονται σε τρίτα πρόσωπα εκτός της εταιρείας. Η zooplus χρησιμοποιεί το σύστημα SSL (secure socket layer) με κωδικοποίηση 128-bit για την μεταφορά των προσωπικών δεδομένων. Η συγκεκριμένη τεχνολογία παρέχει την καλύτερη δυνατή προστασία και ασφάλεια, και χρησιμοποιείται επίσης από μεγάλες τράπεζες για την ασφαλή διεκπεραίωση ηλεκτρονικών τραπεζικών συναλλαγών.

Για τη δική σας ασφάλεια, αφού συμπληρώσετε τα στοιχεία πληρωμής εμφανίζονται μόνο τα τελευταία ψηφία της πιστωτικής σας κάρτας.

Είναι επίσης δυνατό να εισαγάγετε διαφορετικές διευθύνσεις χρέωσης και παράδοσης. Αυτό καθιστά δυνατή την παραγγελία, για παράδειγμα, στην εργασία ή σε έναν φίλο.

Για να ολοκληρώστε τη συναλλαγή, πρέπει να κάνετε κλικ στο κουμπί "Επόμενο", να ελέγξετε όλες τις σχετικές πληροφορίες, και να υποβάλλετε την παραγγελία σας. Μην ξεχάσετε να τικάρετε το αντίστοιχο πεδίο για να δηλώσετε την αποδοχή των γενικών όρων συναλλαγών της εταιρείας μας. Από τώρα και στο εξής η φόρμα παραγγελίας και τα δεδομένα σας θα είναι διαθέσιμα στο λογαριασμό σας στο zooplus.Τα παραγγελθέντα προϊόντα θα παραδοθούν εντός 5-10 εργάσιμων ημερών.

Ελπίζουμε να απολαύσετε τις αγορές σας στο zooplus!

Τεχνική Βοήθεια

Όταν θέλω να ολοκληρώσω την παραγγελία μου λαμβάνω μήνυμα λάθους. Τι μπορώ να κάνω;

Παρακαλούμε ελέγξτε αν το πρόγραμμα περιήγησής σας αποδέχεται cookies από τον ιστότοπό μας, που επιτρέπουν τη σωστή λειτουργία της σελίδας zooplus.gr. Εάν το πρόγραμμα περιήγησής σας δεν αποδέχεται τα cookies, το σύστημα δεν θα αποθηκεύσει τα στοιχεία στο καλάθι αγορών. Στο μενού "Βοήθεια" του προγράμματος περιήγησής σας, μπορείτε να δείτε τις υπάρχουσες ρυθμίσεις και αν χρειάζεται να τις αλλάξετε.

Το περιεχόμενο του καλαθιού αγορών μου εμφανίζει εσφαλμένα μόνο ένα προϊόν ή το καλάθι είναι άδειο. Πού κάνω λάθος;

Αλλάξτε τις ρυθμίσεις του προγράμματος περιήγησής σας και ενεργοποιήστε την αποδοχή των cookies. Στο μενού "Βοήθεια" του προγράμματος περιήγησής σας, μπορείτε να δείτε τις υπάρχουσες ρυθμίσεις και αν χρειάζεται να τις αλλάξετε.

Τι είναι τα Cookies;

Τα Cookies είναι μικρά αρχεία κειμένου, τα οποία αποθηκεύονται στο σκληρό δίσκο του υπολογιστή μας όταν επισκεπτόμαστε διάφορες ιστοσελίδες στο ίντερνετ και τα οποία χρησιμοποιούνται για την αναγνώρισή σας. Πολλές λειτουργίες του ηλεκτρονικού εμπορίου δεν μπορούν να ολοκληρωθούν χωρίς τη χρήση των Cookies. Στο κατάστημά μας αποτελούν απαραίτητο στοιχείο για να αποθηκευτούν τα επιλεγμένα προϊόντα στο ηλεκτρονικό καλάθι αγορών.

Γιατί χρειάζομαι Cookies στην σελίδα της zooplus;

Όταν πραγματοποιείτε αγορές στη zooplus.gr, μεταφέρουμε ένα μόνιμο cookie στο σκληρό σας δίσκο. Αυτό επιτρέπει στο σύστημά μας να αποθηκεύει το περιεχόμενο του καλαθιού αγορών σας καθώς κάνετε τις αγορές σας. Το cookie αποθηκεύεται ως αρχείο στον υπολογιστή σας και παραμένει εκεί αφού κλείσετε το πρόγραμμα περιήγησης ιστού. Όταν επισκέπτεστε ξανά τον ιστότοπό μας, το cookie διαβάζεται από τον σκληρό σας δίσκο. Χωρίς την αποδοχή ενός cookie δεν είναι δυνατόν η zooplus.gr να αποθυκεύσει τα στοιχεία που έχετε προσθέσει στο καλάθι αγορών σας. Το cookie που μεταφέρεται από την zooplus χρησιμοποιείται μόνο για να θυμάται τα στοιχεία που έχετε προσθέσει στο καλάθι αγορών σας. Σας διαβεβαιώνουμε ότι οι πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά των αγορών σας δεν αποθηκεύονται στο σύστημά μας.

Firewalls & Πιστοποιητικά ασφάλειας

  • Κατά την αποστολή της παραγγελίας μου, λαμβάνω το μήνυμα λάθους: "Το καλάθι αγορών σας είναι άδειο" ή "Το καλάθι αγορών σας διαγράφηκε". Τι κάνω λάθος;

Στην περίπτωση που χρησιμοποιείτε κάποιο Firewall, παρακαλούμε σιγουρευτείτε, ότι η πύλη 443 γιασυνδέσεις SSL είναι ανοιχτή. Καθώς υπάρχουν πολλά διαφορετικά Firewalls, η zooplus δεν μπορεί να σας δώσει λεπτομερείς οδηγίες σχετικά με τη ρύθμιση του δικού σας Firewall. Παρακαλούμε ελέγξτε τις πληροφορίες που βρίσκονται στο εγχειρίδιο του Firewall σας. Σε περίπτωση που χρησιμοποιείτε κάποιο εταιρικό δίκτυο, παρακαλούμε απευθυνθείτε στον διαχειριστή του δικτύουγια ακριβείς πληροφορίες.

Παρακαλούμε βεβαιωθείτε επίσης ότι έχετε εγκαταστήσει στον υπολογιστή σας την τελευταία έκδοση του προγράμματος Firewall που χρησιμοποιείτε.

  • Το πρόγραμμα περιήγησής μου, μου δείχνει ότι το πιστοποιητικό ασφαλείας μου έχει λήξει. Γιατί;

Μιας και κάθε πιστοποιητικό ασφαλείας έχει ημερομηνία λήξης, μπορεί οι λάθος ρυθμίσεις ημερομηνίας και ώρας στον υπολογιστή σας να εμποδίζουν την εμφάνιση των σελίδων SSL. Επομένως, παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι η ημερομηνία και η ώρα είναι σωστές.

  • Προέκυψε σφάλμα κατά την ολοκλήρωση της παραγγελία μου. Έχει γίνει δεκτή η παραγγελία από την zooplus;

Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με την κατάσταση της παραγγελίας σας ή τη διαδικασία παραγγελίας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών μας. 

Γενικές πληροφορίες για το πρόγραμμα περιήγησης στο διαδίκτυο

Ο ιστότοπός μας είναι αναγνώσιμος σε όλα τα τυπικά προγράμματα περιήγησης ιστού. Ωστόσο, η χρήση παλαιότερων εκδόσεων προγραμμάτων περιήγησης ιστού μπορεί μερικές φορές να επηρεάσει την εμφάνιση του ιστότοπου και τις λειτουργίες του. Για το λόγο αυτό σας συνιστούμε να κατεβάσετε και να εγκαταστήσετε την τελευταία έκδοση του προγράμματος περιήγησης που προτιμάτε.

Σημειώστε ότι η αλλαγή ή η αναβάθμιση του προγράμματος περιήγησής σας γίνεται με δική σας ευθύνη. Η zooplus δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε ζημία ή βλάβη που προκύπτει από την εγκατάσταση ή αναβάθμιση του προγράμματος περιήγησης στο διαδίκτυο στον υπολογιστή σας.

Ρυθμίσεις Cache

Η ιστοσελίδα της zooplus ενημερώνεται πολύ συχνά. Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι όλες οι αλλαγές εμφανίζονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας, ώστε να επωφελείστε από τις πιο πρόσφατες προσφορές μας. Στις ρυθμίσεις του προγράμματος περιήγησης μπορείτε να επιλέξετε κάθε φόρα που επισκέπτεστε μια ιστοσελίδα να γίνεται έλεγχος για αλλαγές και ανανεώσεις, και να σβήνεται το ιστορικό του "Cache" αυτομάτως. Περισσότερες πληροφορίες για αυτό το θέμα μπορείτε να βρείτε στην ενότητα "Βοήθεια" του προγράμματος περιήγησής σας.

Γιατί χρειάζομαι το JavaScript;

Μπορείτε να δείτε τις προσφορές της zooplus χωρίς το Java ή το JavaScript.

Παρ' όλα αυτά σας συμβουλεύουμε να ενεργοποιήσετε το JavaScript, προκειμένου να βελτιστοποιήσετε την εμπειρία περιήγησης στην ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε πηγαίνετε στην επιλογή "Βοήθεια" στο μενού του προγράμματος περιήγησής σας, για να μάθετε πώς μπορείτε να ενεργοποιήσετε το JavaScript.

Δεν είναι ορατή όλη η σελίδα. Γιατί;

Η ιστοσελίδα της zooplus είναι προσαρμοσμένη για τον Internet Explorer 6.0 και για το Netscape 8 και νεότερες εκδόσεις, καθώς και για το Opera 6.0 και νεότερες εκδόσεις. Ο δικτυακός τόπος zooplus.gr έχει προσαρμοστεί για ανάλυση οθόνης 1024x768 pixels.


Παραγγελία & Παράδοση

Υπάρχει ελάχιστο ή μέγιστο όριο παραγγελίας;

Η ελάχιστη αξία παραγγελίας στην zooplus είναι 29 € (χωρίς τα έξοδα αποστολής). Δεν καθορίζουμε μέγιστη αξία παραγγελίας, ωστόσο τα αγαθά πωλούνται συνήθως μόνο σε ποσότητες λιανικής πώλησης.

Για παραγγελίες που ξεπερνούν το ποσό των 79 €, η παράδοση εντός Ελλάδας γίνεται χωρίς έξοδα αποστολής. Για παραγγελίες από 29 € έως 49 € τα έξοδα αποστολής ανέρχονται στα 5,99 €, ενώ για παραγγελίες από 49 € έως 79 € στα 3,99 €.

Παραγγελίες με μεγαλύτερο βάρος από 31 kg μοιράζονται (ανάλογα το βάρος) σε δύο ή και περισσότερα πακέτα. Ανάλογα την αξία και το συνολικό βάρος της παραγγελίας σας, θα χρεωθείτε ένα πρόσθετο κόστος υπηρεσίας ύψους 4,99 € ανά πακέτο από το δεύτερο πακέτο.

Μπορώ να συνδυάσω περισσότερες παραγγελίες σε μία;

Καθώς η παραγγελία επεξεργάζεται στην αποθήκη μας αμέσως μετά την παραλαβή του αιτήματος, δεν είναι δυνατόν να συνδυάσετε πολλές παραγγελίες σε μία μετά την ολοκήρωση της παραγελίας σας. Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

Μπορώ να αλλάξω μια παραγγελία, εφόσον την έχω ήδη υποβάλλει;

Μόνο κάτω από πολύ αυστηρές προϋποθέσεις. Προσπαθούμε να επεξεργαζόμαστε και να αποστέλλουμε κάθε παραγγελία το συντομότερο δυνατό. Εφόσον έχετε ήδη λάβει από εμάς την επιβεβαίωση παραγγελίας, δυστυχώς δεν είναι πλέον δυνατή η οποιαδήποτε αλλαγή. Εάν δεν έχετε λάβει ακόμα την επιβεβαίωση παραγγελίας, παρακαλούμε επικοινωνήστε τηλεφωνικά με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μόνο κάτω από πολύ αυστηρές προϋποθέσεις. Προσπαθούμε να επεξεργαζόμαστε και να αποστέλλουμε κάθε παραγγελία το συντομότερο δυνατό. Για το λόγο αυτό, συνήθως δεν είναι δυνατή η ακύρωση μιας παραγγελίας μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

Σε αυτή την περίπτωση, παρακαλούμε επικοινωνήστε αμέσως με το τμήμα εξυπηρέτηση πελατών μας.
Εάν η πιστωτική σας κάρτα έχει χρεωθεί με την αξία της παραγγελίας σας, θα επιστρέψουμε επίσης το χρηματικό ποσό πίσω στην πιστωτική σας κάρτα μόλις επιστραφεί η παραγγελία σας.

Θα λάβω την επιβεβαίωση της παραγγελίας μου;

Ναι. Αφού υποβάλετε την παραγγελία σας, θα λάβετε ένα e-mail εντός 1-2 ωρών που θα επιβεβαιώνει ότι έχουμε αποδεχτεί την παραγγελία σας.

Θα με ενημερώνετε για το πότε στάλθηκε η παραγγελία (βεβαίωση αποστολής);

Ναι, μόλις τα προϊόντα φύγουν από τις αποθήκες μας, λαμβάνετε μέσω email την βεβαίωση αποστολής. Στην βεβαίωση αποστολής μπορείτε να δείτε και τον αριθμό των πακέτων που έχουν αποσταλλεί.

Πώς μπορώ να παραγγείλω;

Για να κάνετε μια παραγγελία στη zooplus.gr, επιλέξτε ένα προϊόν από το κατάστημά μας και κάντε κλικ στο εικονίδιο του καλαθιού αγορών. Το προϊόν θα προστεθεί αυτόματα στην παραγγελία σας. Στο καλάθι αγορών μπορείτε να επεξεργαστείτε το προϊόν που παραγγείλατε, π.χ. να αλλάξετε την ποσότητά του. Για περισσότερες πληροφορίες περάστε στην ενότητα "Πώς μπορώ να παραγγείλω;"

Από πόσα πακέτα αποτελείται η παραγγελία μου;

Σχετικά με τον αριθμό των πακέτων της παραγγελίας σας, σας ενημερώνουμε στην βεβαίωση αποστολής που λαμβάνετε μέσω email.

Μπορώ να δω σε ποιό στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;

Για να ελέγξετε πού βρίσκεται αυτή τη στιγμή η παραγγελία σας, χρησιμοποιήστε την επιλογή παρακολούθησης της αποστολής. Κάνοντας κλικ σε αυτό το λινκ μεταφέρεστε στον ιστότοπο της DPD.

Αφού εισάγεται τον αριθμό της παραγγελίας σας στο κατάλληλο πεδίο, θα εμφανιστούν λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με την ημερομηνία παράδοσης. 

Εάν έχετε περαιτέρω ερωτήσεις, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.

Η παραγγελία μου παραδόθηκε ελλιπής. Τι πρέπει να κάνω;

Τυχαίνει ορισμένες φορές, τα πακέτα μιας παραγγελίας να παραδίδονται σε διαφορετικές μέρες. Παρακαλούμε ελέγξτε πρώτα, αν έχετε παραλάβει όλα τα αναγγελθέντα πακέτα. Εάν έχετε παραλάβει όλα τα πακέτα αλλά η παραγγελία παραδόθηκε ούτως ή άλλως ελλιπής, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας χρησιμοποιώντας τη Φόρμα Επικοινωνίας.

Παρέλαβα ένα ελαττωματικό προϊόν. Τι πρέπει να κάνω;

Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας χρησιμοποιώντας τη Φόρμα Επικοινωνίας.

Έχουν περάσει ήδη πάνω από 6 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία υποβολής της παραγγελίας μου και δεν έχω παραλάβει ακόμα την παραγγελία μου. Τι πρέπει να κάνω;

Κάνοντας κλικ σε αυτούς τους συνδέσμους θα μεταφερθείτε στην ιστοσελίδα της DPD, όπου μπορείτε να παρακολουθήσετε την πορεία του δέματός σας. Μόλις εισαγάγετε τον αριθμό του δέματός σας στο σχετικό πεδίο, θα εμφανιστούν λεπτομέρειες σχετικά με την ημερομηνία παράδοσης.

Σε περίπτωση που εκεί δεν βρείτε καθόλου ή βρείτε ελλιπείς πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας.

Παρέλαβα ένα λάθος προϊόν. Τι πρέπει να κάνω;

Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας χρησιμοποιώντας τη Φόρμα Επικοινωνίας.

Παρέλαβα λάθος απόδειξη πληρωμής ή δεν την παρέλαβα καθόλου. Τι πρέπει να κάνω;

Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας χρησιμοποιώντας τη Φόρμα Επικοινωνίας.

Παράδοση: Γενικές Πληροφορίες

Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής;

Για παραγγελίες από 29 € έως 49 € τα έξοδα αποστολής ανέρχονται στα 5,99 €, ενώ για παραγγελίες από 49 € έως 79 € στα 3,99 €. Για παραγγελίες που ξεπερνούν το ποσό των 79 €, η παράδοση εντός Ελλάδας γίνεται χωρίς έξοδα αποστολής.

Παραγγελίες με μεγαλύτερο βάρος από 31 kg μοιράζονται (ανάλογα το βάρος) σε δύο ή και περισσότερα πακέτα. Ανάλογα την αξία και το συνολικό βάρος της παραγγελίας σας, θα χρεωθείτε ένα πρόσθετο κόστος υπηρεσίας ύψους 4,99 € ανά πακέτο από το δεύτερο πακέτο.

Ποιός είναι ο αναμενόμενος χρόνος παράδοσης;

Η παραγγελία σας συνήθως φεύγει από την αποθήκη μας εντός 48 ωρών από την παραλαβή της παραγγελίας σας, ενώ η παράδοση στη διεύθυνσή σας γίνεται εντός 5-10 εργάσιμων ημερών.

Με ποιά ταχυδρομική εταιρεία / διανομέα συνεργάζεστε;

Για την παράδοση της παραγγελίας συνεργαζόμαστε με τον ακόλουθο συνεργάτη: DPD. Παρακαλούμε σημειώστε: σε εξαιρετικές περιπτώσεις διατηρούμε το δικαίωμα επιλογής διανομέα.

Τι μπορώ να κάνω σε περίπτωση απουσίας μου από το σπίτι κατά την παράδοση της παραγγελίας;

Ο διανομέας της DPD παραδίδει τα προϊόντα απευθείας σε εσάς. Σε περίπτωση που δεν βρει κανέναν, θα σας καλέσει προκειμένου να κανονίσετε άλλη παράδοση και θα σας αφήσει ειδοποιητήριο. Με αυτό το ειδοποιητήριο μπορείτε να ζητήσετε η παράδοση να γίνει άλλη ώρα (για πληροφορίες δείτε την πίσω πλευρά του ειδοποιητηρίου).

Μπορεί η παραγγελία μου να σταλεί σε διαφορετική διεύθυνση από τη διεύθυνση χρέωσης;

Ναι. Κατά την υποβολή της παραγγελίας σας, έχετε τη δυνατότητα να εισαγάγετε μια διεύθυνση προορισμού παράδοσης, εάν διαφέρει από τη διεύθυνση που αναγράφεται στο λογαριασμό - ωστόσο, ο ίδιος ο λογαριασμός μπορεί να παραδοθεί μόνο ως συνημμένο αρχείο στο e-mail επιβεβαίωσης.

Μπορώ να επιλέξω εγώ την επιθυμητή ώρα παράδοσης της παραγγελίας μου;

Όχι, προς το παρόν αυτό δεν είναι δυνατό, να επιλέξετε εσείς την ώρα παράδοσης του πακέτου σας. Η αποστολή ακολουθεί κατά κανόνα εντός 5-10 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή της επιβεβαίωσης παραγγελίας.

Γίνονται παραδόσεις και το Σάββατο;

Ναι, η zooplus κάνει παραδόσεις με την DPD και τα Σάββατα.

Τι σημαίνει η ένδειξη "Ημερομηνία Παράδοσης;

Το προϊόν που επιθυμείτε να αγοράσετε προς το παρόν δεν είναι διαθέσιμο. Κάντε κλικ στο σύνδεσμο "Ημερομηνία Παράδοσης", δώστε μας την ηλεκτρονική σας διεύθυνση e-mail και αποδεχτείτε τους αναγκαίους όρους προκειμένου να σας ειδοποιήσουμε αμέσως μόλις το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο. Θα σας ειδοποιήσουμε στο e-mail που καταχωρήσατε νωρίτερα.

Μπορεί να με βοηθήσει ο ταχυμεταφορέας να μεταφέρω τα δέματα στο διαμέρισμα;

Ο τόπος παράδοσης είναι η διεύθυνση που έχει υποδείξει ο αποστολέας για την παράδοση του δέματος. Ως εκ τούτου, ο ταχυμεταφορέας μπορεί να μεταφέρει, αλλά δεν έχει την υποχρέωση να μεταφέρει τα δέματα στο διαμέρισμα του παραλήπτη. Συνήθως, η διαδικασία παράδοσης πραγματοποιείται, για παράδειγμα, στην εξώπορτα ή στην είσοδο. Σε αυτό το σημείο το δέμα παραδίδεται στον παραλήπτη.

Μπορώ να παραγγείλω από την zooplus σε κάθε μέρος της Ελλάδας;

Ναι, παραδίδουμε παραγγελίες σε όλη την Ελλάδα. Για κάθε περιοχή ισχύουν τα συνηθισμένα έξοδα αποστολής.

Πληρωμή & Ασφάλεια

Τι μεθόδους πληρωμής προσφέρει η zooplus;

Όλοι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι απολύτως ασφαλείς. Η τεχνολογία που χρησιμοποιούμε κωδικοποιεί όλα τα προσωπικά σας δεδομένα όπως για παράδειγμα στοιχεία πληρωμής, όνομα και διεύθυνση. Όλα αυτά τα στοιχεία δεν είναι προσβάσιμα από αναρμόδιους τρίτους κατά την μεταφορά τους μέσω του διαδικτύου.

Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα στους ακόλουθους τρόπους πληρωμής:

  • πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας (Mastercard, Visa, Diners Club και American Express)
  • πληρωμή μέσω PayPal
  • προπληρωμή.

Η zooplus SE διατηρεί ωστόσο το δικαίωμα επιλογής συγκεκριμένου τρόπου πληρωμής σε ειδικές περιπτώσεις.

Εάν θέλετε να προπληρώσετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε καταθέστε το πλήρες ποσό στον ακόλουθο τραπεζικό λογαριασμό:

Στοιχεία τραπεζικού λογαριασμού:

zooplus SE

Commerzbank München

IBAN: DE64 7004 0041 0211 4411 01

SWIFT (BIC): COBADEFF700

Αριθμός τραπεζικού λογαριασμού: 211 441 101

Κωδικός αριθμός τράπεζας: 700 400 41

Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας λαμβάνετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σε ένα ξεχωριστό email. Παρακαλούμε κατά την μεταφορά του ποσού στο πεδίο όπου συμπληρώνετε την αιτία συναλλαγής να αναφέρετε οπωσδήποτε τον αριθμό παραγγελίας ή τον αριθμό τιμολογίου.

Στην περίπτωση προπληρωμής, η αποστολή των προϊόντων πραγματοποιείται αφού πρώτα κατατεθεί το ποσό στον λογαριασμό μας. Η κατάθεση του αναγραφόμενου στο τιμολόγιο ποσού πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 7 ημερών. Μέχρι τότε θα γίνει κράτηση της παραγγελίας σας.

Εάν η πληρωμή δεν έχει ολοκληρωθεί εντός των 7 ημερών, η παραγγελία σας θα ακυρωθεί αυτομάτως. Παρακαλούμε σημειώστε ότι η μεταφορά χρηματικών ποσών μπορεί να διαρκέσει από 2 έως 4 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με το πιστωτικό ίδρυμα. Μετά την λήξη της προθεσμίας θα λάβετε από εμάς ένα email υπενθύμισης.

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε απευθυνθείτε στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.

Γίνονται αποστολές με αντικαταβολή;

Όχι, προς το παρόν δεν είναι δυνατή η αποστολή προϊόντων με αντικαταβολή.

Πληρώνω με πιστωτική κάρτα. Πότε γίνεται η χρέωση;

Στην περίπτωση πληρωμής με πιστωτική κάρτα η χρέωση πραγματοποιείται εντός μιας εβδομάδας μετά την αποστολή των προϊόντων.

Παρέλαβα μια επιστολή υπενθύμισης πληρωμής / ειδοποίηση πληρωμής ενώ έχω ήδη πληρώσει. Τι πρέπει να κάνω;

Παρακαλούμε να ελέγξετε ξανά τα στοιχεία σας και να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας για να δώσετε ακριβείς πληροφορίες σχετικά με το πότε χρεώθηκε η πιστωτική σας κάρτα.

Παρέλαβα μια επιστολή υπενθύμισης πληρωμής / ειδοποίηση πληρωμής ενώ σας έχω ήδη επιστρέψει ολικώς ή μερικώς τα προϊόντα. Τι πρέπει να κάνω;

Το ποσό του ανοικτού λογαριασμού δεν μπορεί να πιστωθεί αμέσως στο λογαριασμό πελάτη σας. Αυτό θα συμβεί μόνο όταν το πακέτο σας επιστραθεί σε εμάς, κάτι που μπορεί να διαρκέσει αρκετές ημέρες. Εάν δεν έχετε καμία πληροφορία σχετικά με την κατάσταση της επιστροφής σας ή του λογαριασμού σας zooplus, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών. Παρακαλούμε κρατήστε την απόδειξη για την αποστολή της επιστροφής σας, καθώς μπορεί να χρειαστεί η επίδειξη της. 

Επιστροφή & Αλλαγή Προϊόντων

Σε ποιά διεύθυνση μπορώ να επιστρέψω τα προϊόντα;

Παρακαλούμε χρησιμοποιήστε την παρακάτω διεύθυνση για τις επιστροφές σας:

zooplus SE
c/o Dirks Consumer Logistics GmbH
Wroclawska 36 Wroclaw
PL-50020 Zorawina Poland

Η αποστολή των προϊόντων σε διεύθυνση διαφορετική από την προαναφερθείσα, μπορεί να καθυστερήσει την επεξεργασία του αιτήματος 1-2 εβδομάδες.

Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας γραπτώς πριν την επιστροφή των προϊόντων.
Μαζί με τα προϊόντα παρακαλούμε να στέλνετε πάντα μαζί και την συμπληρωμένη φόρμα επιστροφής. Παρακαλούμε μην μας επιστρέφετε προϊόντα χωρίς να έχει προπληρωθεί το τέλος αποστολής.

Ποιό είναι το χρονικό όριο επιστροφής προϊόντων;

Για όλα τα προϊόντα που έχουν αγορασθεί από την zooplus ισχύει το δικαίωμα ακύρωσης εντός 14 ημερών. Εντός 14 ημερών μετά την παραλαβή των προϊόντων μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας και να επιστρέψετε τα προϊόντα, χωρίς να απαιτείται αιτιολόγηση.

Η προθεσμία ξεκινά το νωρίτερο με την παραλαβή των προϊόντων. Προκειμένου να εξασκήσετε το δικαίωμα επιστροφής των προϊόντων, πρέπει να μας ενημερώσετε στέλνοντας μας μια σαφή δήλωση (π.χ. γράμμα με το ταχυδρομείο ή email) σχετικά με την απόφαση σας να ακυρώσετε το συμβόλαιο. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το συνημμένο υπόδειγμα εντύπου ακύρωσης, το οποίο πρέπει πρώτα να συμπληρώσετε.Σχετικά με την ακύρωσή σας παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.

Για την επιστροφή των προϊόντων παρακαλούμε χρησιμοποιήστε την ακόλουθη διεύθυνση:

zooplus SE

Sonnenstraße 15

80331 Μόναχο

Γερμανία

Παρακαλούμε χρησιμοποιήστε για τον σκοπό αυτό τη Φόρμα Επικοινωνίας.Στην περίπτωση μιας επιτυχούς ακύρωσης, τα αμοιβαία οφέλη που προέκυψαν από την συναλλαγή επίσης ανακαλούνται. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο, με τον οποίο έγινε η αρχική συναλλαγή, εκτός αν, ρητώς, είχε συμφωνηθεί μαζί σας κάτι διαφορετικό. Σε καμία περίπτωση δεν θα επιβαρυνθείτε με επιπλέον χρεώσεις, ως αποτέλεσμα της επιστροφής χρημάτων. Παρακαλούμε κοινοποιήστε μας - εφόσον δεν μας είναι ήδη γνωστά - τα στοιχεία του τραπεζικού σας λογαριασμού. Εάν μας επιστρέψετε τα προϊόντα, ολικώς ή μερικώς, ή σε χειρότερη κατάσταση από την αρχική, πρέπει να μας αποζημιώσετε με το αντίστοιχο ποσό. Αυτό δεν ισχύει για την επιστροφή προϊόντων, των οποίων η χειροτέρευση οφείλεται αποκλειστικά στον έλεγχο τους - όπως θα συνέβαινε σε ένα κατάστημα.

Η επιστροφή προϊόντων γίνεται με προπληρωμένο τέλος αποστολής;

Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας πριν μας αποστείλετε το δέμα σας πίσω.

Η αποστολή της επιστροφής γίνεται με δικά σας έξοδα. Θα σας επιστραφεί το κόστος επιστροφής του δέματος, εάν παραλάβατε διαφορετικό προϊόν από αυτό που παραγγείλατε ή εάν το παραδοθέν προϊόν έχει υποστεί ζημιά. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας για να λάβετε έναν κωδικό επιστροφής. Το έντυπο επιστροφής που είναι απαραίτητο για την αποστολή της επιστροφής επισυνάπτεται σε κάθε τιμολόγιο.

Πότε και πώς επιστρέφονται τα τέλη αποστολής στην περίπτωση επιστροφής προϊόντων;

Εάν έχετε παραλάβει ελαττωματικά προϊόντα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας. Τα ελαττωματικά προϊόντα υπόκεινται σε πλήρη επιστροφή χρημάτων, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων επιστροφής κ.λπ. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών εντός δύο ημερών από την παραλαβή της κατεστραμμένης αποστολής σας.

Τα έξοδα αποστολής θα επιστρέφονται σύμφωνα με τα πρότυπα εξυπηρέτησης της σχετικής συνεργαζόμενης εταιρείας παράδοσης. Ωστόσο, δεν επιβαρυνόμαστε με πρόσθετο κόστος για υπηρεσίες όπως το Priority Mail, το Express Mail ή πρόσθετο κόστος για ογκώδη αγαθά. Τα μεγάλα ή βαριά αντικείμενα μπορούν σε ορισμένες περιπτώσεις να παραληφθούν από την DPD απευθείας από το σπίτι σας. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας για αυτό.

Για να μπορέσουμε να σας επιστρέψουμε άμεσα τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του δέματος, παρακαλούμε ενημερώστε μας για το ποσό που θα θέλατε να σας επιστραφεί χρησιμοποιώντας φόρμα επικοινωνίας στην ιστοσελίδα μας.

Το προϊόν που παρήγγειλα δεν μου αρέσει. Μπορώ να το επιστρέψω;

Ναι, μιας και η zooplus SE σας εξασφαλίζει το πλήρες δικαίωμα επιστροφής εντός 14 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων. Μπορείτε να ασκήσετε αυτό το δικαίωμα, κοινοποιώντας μας γραπτώς την ακύρωση σας. Μπορείτε για τον σκοπό αυτό να χρησιμοποιήσετε το πρότυπο έντυπο ακύρωσης. Για τη διαφύλαξη της προθεσμίας ακύρωσης αρκεί να μας ενημερώσετε για την άσκηση του δικαιώματος ακύρωσης πριν τη λήξη της προθεσμίας ακύρωσης.

Μπορείτε να επιστρέψετε όσα προϊόντα δεν σας αρέσουν αγοράσατε από την zooplus και δεν σας άρεσαν, πληρώνοντας όμως ολόκληρο το τέλος αποστολής.

Γιατί παρέλαβα ξανά τιμολόγιο μαζί την παράδοση προϊόντων προς αλλαγή , ενώ έχω ήδη πληρώσει;

Εάν θέλετε μόνο να κάνετε αλλαγή προϊόντωνα και έχετε ήδη πληρώσει τον αρχικό λογαριασμό, η πιστωτική σας κάρτα δεν θα χρεωθεί ξανά με το ποσό του λογαριασμού που συνδέεται με την αλλαγή. Σε αυτή την περίπτωση, παρακαλούμε αγνοήστε τον λογαριασμό που επισυνάπτεται στην αλλαγή.

Εάν η τιμή του προϊόντος που ανταλλάσσεται είναι υψηλότερη από την τιμή του προϊόντος που παραγγείλατε στο πλαίσιο της αλλαγής προϊόντων, η πιστωτική σας κάρτα θα πιστωθεί με τη διαφορά της τιμής. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το ποσό κατά την πληρωμή της επόμενης παραγγελίας σας. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας.

Κουπόνια & Εκπτωτικά Προγράμματα

Τι κουπόνια και εκπτωτικά προγράμματα προσφέρει η zooplus;

Αναλυτικές πληροφορίες για όλα τα κουπόνια, προσφορές, καθώς και εκπτωτικά προγράμματα, θα βρείτε στο κάτω μέρος της σελίδας μας στην ενότητα "Τα Προνόμιά σας"

Πώς μπορώ να εξαργυρώσω ένα κουπόνι;

Πώς να εξαργυρώσετε ένα κουπόνι - βήμα-βήμα:

Αφού κάνετε κλικ στο "Καλάθι αγορών", θα δείτε μια επισκόπηση των προϊόντων που έχετε καταχωρήσει στο καλάθι σας. Κάτω από τη λίστα των ειδών, στο πεδίο "Κουπόνι / Έκπτωση" πρέπει να κάνετε κλικ στο "Εισάγετε το Εκπτωτικό Κουπόνι" και να εισάγετε τον κωδικό του εκπτωτικού κουπονιού. Στη συνέχεια μην ξεχάσετε να τον ενεργοποιήσετε. Για να αποφύγετε επιπλοκές κατά την εξαργύρωση του κουπονιού, παρακαλείστε να πληκτρολογήσετε τον κωδικό του κουπονιού με ακρίβεια, λαμβάνοντας υπόψη τη μορφή των χαρακτήρων που τον αποτελούν. 

 Εάν δεν εμφανίζεται κανένα ενεργό πλαίσιο "Εκπτωτικός κωδικός" κάτω από τη λίστα αγορών σας, είναι πιθανό να έχει ήδη καταχηρωθεί κάποια άλλη έκπτωση στην παραγγελία σας. Μπορείτε να αφαιρέσετε την έκπτωση που καταχωρήσατε κάνοντας κλικ στο κουμπί "Αφαίρεση κουπονιού" και στη συνέχεια να καταχωρήσετε ένα νέο εκπτωτικό κουπόνι της επιλογής σας.

Μπορώ να συνδυάσω πολλά κουπόνια ή εκπτωτικές προσφορές ταυτόχρονα;

Σε κάθε περίπτωση μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο ένα κουπόνι ή εκπτωτική προσφορά ανά παραγγελία.

Μπορώ να ανταλλάξω το εκπτωτικό κουπόνι μου με μετρητά;

Η πληρωμή σε μετρητά, ή ο εκ των υστέρων συμψηφισμός με πρπηγούμενες παραγγελίες, δεν είναι εφικτή.

Μπορώ να αγοράσω ένα εκπτωτικό κουπόνι zooplus;

Λυπούμαστε, αλλά προς το παρόν δεν είναι δυνατή η αγορά κουπονιών για δώρα.

Γενικές Ερωτήσεις

Με ποιον πρέπει να επικοινωνήσω για μια ειδική ερώτηση σχετικά με το προϊόν που έχω επιλέξει;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στην ιστοσελίδα μας. Η ερώτησή σας θα απαντηθεί το συντομότερο δυνατό από έναν από τους ειδικούς του τμήματος μάρκετινγκ.

Το προϊόν που θέλω να παραγγείλω δεν είναι προς το παρόν διαθέσιμο. Πότε μπορώ να κάνω μια νέα παραγγελία;

Εάν το προϊόν που επιλέξατε δεν είναι προσωρινά διαθέσιμο, θα χαρούμε να σας ενημερώσουμε όταν επανέλθει σε απόθεμα. Όταν κάνετε κλικ στο εικονίδιο "Χρόνος παράδοσης", πληκτρολογήστε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας και συμφωνήστε να λάβετε ένα μήνυμα e-mail σε αυτή τη διεύθυνση. Μόλις το προϊόν επανέλθει σε απόθεμα, θα λάβετε ένα αυτόματο e-mail που θα σας ενημερώνει ότι το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο και μπορείτε να το παραγγείλετε.

Πού μπορώ να ενημερωθώ για τις ειδικές προσφορές της zooplus;

Ο καλύτερος τρόπος για να ενημερώνεστε για τις τρέχουσες προσφορές και τις ειδικές προσφορές της zooplus είναι να εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο της zooplus. Το Newsletter αποστέλλεται σε τακτά χρονικά διαστήματα και σας ενημερώνει για ελκυστικές προσφορές και προωθητικές ενέργειες με δωρεάν προϊόντα, καθώς και για την κυκλοφορία νέων προϊόντων. Για πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο εγγραφής στο Newsletter μας κάντε κλικ εδώ.

Πόσο διαρκούν οι ειδικές προσφορές;

Οι ειδικές προσφορές διαρκούν συνήθως μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων, ωστόσο διατηρούμε το δικαίωμα να αλλάξουμε την τιμή πώλησης κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Όλα τα είδη (συμπεριλαμβανομένων των ειδών σε ειδικές προσφορές) μπορούν να παραγγελθούν μόνο σε ποσότητες λιανικής πώλησης. Σε ορισμένες περιπτώσεις, η ποσότητα είναι αυστηρά περιορισμένη (π.χ. για την αγορά 1-2 τεμαχίων ενός συγκεκριμένου προϊόντος). Αυτό γίνεται για να δοθεί σε όλους τους πελάτες η ευκαιρία να αγοράσουν το προϊόν.

Η zooplus προσφέρει δωρεάν δείγματα τροφίμων;

Η zooplus προσφέρει περιστασιακά δωρεάν δείγματα ορισμένων συγκεκριμένων τροφών. Ο καλύτερος τρόπος για να ενημερώνεστε για προσφορές και προωθητικές ενέργειες είναι να εγγραφείτε στο Newsletter της zooplus.

Προσωπικά στοιχεία

Προστατεύονται τα προσωπικά μου στοιχεία;

Η ασφάλεια των προσωπικών σας δεδομένων και η προστασία της ιδιωτικής σας ζωής, αποτελούν για εμάς ύψιστη προτεραιότητα. Έχουμε λάβει όλα τα απαραίτητα προληπτικά μέτρα, προκειμένου να αισθάνεστε ασφαλείς κάθε φορά που επισκέπτεσθε την σελίδα zooplus.gr. Αυτό ισχύει τόσο για την διεκπεραίωση της πληρωμής, όσο και για όλες τις υπόλοιπες πληροφορίες, τις οποίες μοιράζεστε μαζί μας. Μπορούμε ευχαρίστως να σας δώσουμε περαιτέρω πληροφορίες για τα υψηλά επίπεδα ασφαλείας που προσφέρουμε.

Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασής μου, τι να κάνω;

Παρακαλούμε εισάγετε τη διεύθυνση e-mail που χρησιμοποιήσατε κατά την πρώτη εγγραφή σας. Θα στείλουμε ένα μήνυμα σε αυτή τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα περιέχει τον απαραίτητο κωδικό πρόσβασης για την σύνδεση.

Που βρίσκεται το κατάστημα της zooplus;

Η zooplus δεν έχει φυσικά καταστήματα και λειτουργεί μόνο online - αυτό σημαίνει ότι είμαστε στη διάθεσή σας 7 ημέρες την εβδομάδα και 24 ώρες την ημέρα. Επισκεφθείτε την σελίδα μας www.zooplus.gr

Newsletter

Τι είναι το Newsletter της zooplus;

Το ενημερωτικό δελτίο της zooplus είναι ο ευκολότερος τρόπος για να λαμβάνετε πληροφορίες σχετικά με τις τρέχουσες προσφορές και προωθητικές ενέργειες με προϊόντα σε προσφορά καθώς και νέα προϊόντα. Το Newsletter μας είναι δωρεάν και αποστέλλεται σε τακτά χρονικά διαστήματα. Διατίθεται στις ακόλουθες κατηγορίες: σκύλος, γάτα, μικρά ζώα και πουλιά.

Πώς μπορώ να εγγραφώ στο Newsletter της zooplus;

Μπορείτε να εγγραφείτε στα ενημερωτικά δελτία της επιλογής σας, συνδεόμενοι στο "Η zooplus μου" και επισκεπτόμενοι την ενότητα "Newsletter και προσφορές". Εάν δεν έχετε λογαριασμό πελάτη της zooplus, μπορείτε να εγγραφείτε για τα επιλεγμένα ενημερωτικά δελτία κάνοντας εδώ κλικ στην κατηγορία που σας ενδιαφέρει.

Εισάγετε απλώς τη διεύθυνση e-mail σας στο ενεργό πλαίσιο, επιλέξτε το Newsletter στο οποίο θέλετε να εγγραφείτε και στη συνέχεια, κάντε κλικ στο "Εγγραφείτε".

Πώς μπορώ να διαγραφώ από το Newsletter;

Κάτω από κάθε Newsletter που λαμβάνετε, υπάρχει ένας σύνδεσμος στον οποίο μπορείτε να διαγραφείτε απευθείας από το ενημερωτικό δελτίο κάνοντας κλικ.

Μπορείτε να διαγραφείτε επίσης αλλάζοντας τις ρυθμίσεις "Στη zooplus μου":

  • Συνδεθείτε
  • Η zooplus μου.
  • Μεταβείτε στην ενότητα "Ψωνίστε Εξυπνότερα" και στη συνέχεια "Newsletter"
  • Επιλέξτε το ενημερωτικό δελτίο από το οποίο θέλετε να διαγραφείτε.
  • Επιβεβαιώστε τις αλλαγές σας κάνοντας κλικ στο κουμπί "Ενημέρωση".

Πρόγραμμα zooΠόντων

Τι είναι το πρόγραμμα zooΠόντων της zooplus;

Στο πλαίσιο του προγράμματος zooΠόντων της zooplus, κάθε πελάτης της zooplus που πραγματοποιεί μια παραγγελία ανταμείβεται με πόντους. Με αυτόν τον τρόπο ευχαριστούμε τους πελάτες μας που παραμένουν μαζί μας. Ως πελάτης της zooplus, επωφελείστε διπλά: εξοικονομείτε χρήματα σε ποιοτικές τροφές και αξεσουάρ για κατοικίδια ζώα και κερδίζετε zooΠόντους, τους οποίους μπορείτε να εξαργυρώσετε στο κατάστημα επιβραβεύσεων. Για περισσότερες πληροφορίες, κάντε κλικ εδώ.

Χρειάζεται να εγγραφώ για να συμμετάσχω στο πρόγραμμα zooΠόντων;

Δεν είναι απαραίτητη η εγγραφή. Μόλις ολοκληρώσετε την πρώτη σας παραγγελία, θα αρχίσετε αυτόματα να κερδίζετε zooΠόντους στη zooplus. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα zooΠόντων κάντε κλικ εδώ.

Πώς συλλέγω zooΠόντους;

Κερδίζετε αυτόματα zooΠόντους όταν ολοκληρώνετε μια παραγγελία. Κερδίζετε 1 zooΠόντο για κάθε 1 € που ξοδεύετε. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα κάντε κλικ εδώ.

Τι μπορώ να κάνω με τους zooΠόντους μου;

Μπορείτε να εξαργυρώσετε τους zooΠόντους σας στο κατάστημα επιβραβεύσεων και να διαλέξετε ένα προϊόν της επιλογής σας. Για να δείτε την τρέχουσα γκάμα επιβραβεύσεων κάντε κλικ εδώ.

Μπορώ να ανταλλάξω τους zooΠόντους μου με μετρητά;

Δυστυχώς δεν είναι δυνατή η ανταλλαγή των zooΠόντων σας σε μετρητά. Οι πόντοι μπορούν να ανταλλάσσονται μόνο με το προϊόν της επιλογής σας στο κατάστημα επιβραβεύσεων. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο συλλογής και εξαργύρωσης των zooΠόντων, ανατρέξτε στους Όρους Συμμετοχής του Προγράμματος zooΠόντων.

Μπορώ να συνδυάσω τους zooΠόντους από διαφορετικούς λογαριασμούς πελατών;

Δυστυχώς, δεν είναι δυνατό να συνδυάσετε τους zooΠόντους από διαφορετικούς λογαριασμούς πελατών. Στο κατάστημα επιβραβεύσεων μπορείτε να εξαργυρώσετε πόντους μόνο από έναν λογαριασμό πελάτη κάθε φορά. Για το λόγο αυτό, είναι πολύ σημαντικό να πραγματοποιείτε τις αγορές σας πάντα από τον ίδιο λογαριασμό πελάτη. Οι zooΠόντοι δεν μπορούν να μεταφερθούν από έναν λογαριασμό σε άλλον.

Πού μπορώ να μάθω πόσους zooΠόντους έχω συγκεντρώσει;

Μπορείτε να ελέγξετε το υπόλοιπο των zooΠόντων σας ανά πάσα στιγμή. Περάστε "στη zooplus μου" και στη συνέχεια, επισκεφθείτε την ενότητα "Πρόγραμμα Επιβραβεύσεων".

Πρόγραμμα Συνεργατών

Πώς λειτουργεί το Πρόγραμμα Συνεργατών;

Ως συνεργάτης της zooplus, μπορείτε να κερδίσετε χρήματα μεταφέροντας τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να τοποθετήσετε το λογότυπο, το κουμπί ή/και banner της zooplus στον ιστότοπό σας. Εάν οι πελάτες αγοράσουν ένα προϊόν από την ιστοσελίδα της zooplus μέσω της ιστοσελίδας σας, θα κερδίσετε προμήθεια επί της καθαρής τιμής αγοράς του προϊόντος. Η συμμετοχή στο πρόγραμμα είναι απολύτως εθελοντική και χωρίς κίνδυνο.

Για να συμμετάσχετε στο Affiliate πρόγραμμα της zooplus, πρέπει πρώτα να εγγραφείτε στο πρόγραμμά μας στην AWIN (πρώην Zanox).

Περισσότερες πληροφορίες για το Affiliate πρόγραμμα της zooplus θα βρείτε κάνοντας κλικ εδώ.

Πώς λειτουργεί το Πρόγραμμα "Σύσταση φίλων";

Ως πελάτης μας, είστε ο καλύτερος και πιο αξιόπιστος κριτής μας. Εάν είστε ικανοποιημένοι με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, μπορείτε να ενημερώσετε τους φίλους σας γι' αυτό. Στείλτε στο φίλο σας ένα e-mail με το οποίο θα συστήνετε τη zooplus, μαζί με ένα κουπόνι αξίας 5% για την πρώτη του αγορά στο zooplus. Θα σας ανταμείψουμε για την επιτυχή πρόσληψη του φίλου σας ως πελάτη! Για περισσότερες πληροφορίες κάντε κλικ εδώ.

Εάν δεν έχετε βρει την απάντηση στην ερώτηση που ψάχνατε, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας μέσω e-mail χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας.